5 Reacties

3 dagen geleden

Nou dat merk je vanzelf nee dat is niet zo want bij de 2de wist ik ook niet dat ik weeen had ja volgende dag wist ik het toen ik geslapen had en sochtends met 32 weken me vliezen braken.. die dag voelde ik wel wat krampen die wel pijnlijk aanvoelde maar was die dag uit het ziekenhuis onslagen dus dacht het zal wel goed wezen.. dus ja de weeen die ik die avond voelde voeld als menstruatie maar toch een heel stuk pijnlijker en regelmatiger.. de volgende dag deed het dus echt verschikkelijk veel pijn en ben ik gaan douchen toen wist ik zeker dat het weeen waren maar iedereen ervaart weeen anders en als je het niet vertrouwd gewoon je verloskundige bellen..

2 dagen geleden

Weeën geven een soort krampend gevoel. Ik had alleen rugweeën. Een wee komt op en neemt weer af, als een golf. Weeën komen steeds regelmatiger en worden steeds krachtiger. Als je ontspant (bijvoorbeeld even lekker douchen) worden ze erger ipv minder.

2 dagen geleden

Nee dat merk je niet vanzelf Bij de eerste geen voorweeën gehad. Ook toen de bevalling wel startte had ik geen idee dat het echt weeën waren. Behalve door de frequentie en regelmaat.

2 dagen geleden

Denk dat t heel verschillend kan zijn per kindje/bevalling. Bij mn eerste geen voorweeën gehad. De eerste wee vergeet ik nooit meer, alsof er een elastiek werd afgeschoten ik mn buik. Auuuuu!!! Toen meteen elke 2-3 minuten. Als t zo begint weet je t wel. Persoonlijk hoop ik deze keer ook op wat subtielere opbouw.

2 dagen geleden

Ik heb bij de eerste 3 weken lang voorweeën gehad, maar verder dan 1 cm ontsluiting kwam dat niet. Het waren licht pijnlijke verkrampingen van mijn buik, een soort harde buiken maar dan oncomfotabeler, die ik soms moest wegzuchten. De echte weeën waren anders: krampen die begonnen aan de voorkant onderin mijn buik, en zich als een golf verspreide naar mijn rug en naar boven. De voorweeën werden minder door te rusten of een warme douche tr nemen, de echte weeën niet. Maar ik kan me voorstellen dat dit bij iedereen anders is en bij elke bevalling ook weer anders.