7 Reacties

7 dagen geleden

Ja, dat is hoe een harde buik voelt, een drukkend gevoel dat geen verder geen pijn hoort te doen. Ik vergelijk het vaak met een hard opgeblazen in mijn buik.

7 dagen geleden

Ik snap wat je bedoeld. Ik heb dit ook gevraagd aan de vk. Ik vond het lastig om het verschil te voelen tussen de baby die beweegt en een harde buik. Maar ze vertelde mij dat bij een harde buik de hele buik wat hard aan voelt en dat als je baby een voet oid in je buik druk dat dit veel plaatselijker is. Zelf ben ik er ook nog niet helemaal achter.

7 dagen geleden

Ik vind het meer voelen alsof je buikspieren enorm aanspannen vanaf de binnenkant. Heb ook het idee dat ik moet zuchten/puffen daardoor, maar het doet niet per se pijn, voelt meer ongemakkelijk. Wel inderdaad dat het wegtrekt als ik ga zitten

7 dagen geleden

Ik vind het geen pijn doen inderdaad maar het voelt alsof mijn buik uit elkaar spat haha (klinkt wel pijnlijk hè) maar alsof ie dus echt mega op spanning staat!

7 dagen geleden

Voor mij voelt het alsof ik een basketbal/meloen in mijn buik heb, de baarmoeder is dan echt rond en hard. Het is idd een drukkend/zwaar gevoel dat vrij snel wegtrekt. Voelt vervelend, maar is niet pijnlijk.

7 dagen geleden

Voor mij voelt het letterlijk hoe je het zegt, mijn buik voelt hard en strak aan en normaal is het gewoon een stuk zachter. Ik vindt het geen vervelend gevoel wel licht drukkend.

7 dagen geleden

Ik noemde het steeds “zware baarmoeder”, want zo voelde het. Alsof er iets zwaars lag in m’n baarmoeder ofzo. Een beetje drukkend, maar niet pijnlijk, gewoon wat spanning.