85 Reacties
3 dagen geleden
Reactie op beau07
Bij ons wordt dit standaard gemeten elke echo, ook wanneer we een betaalde ...
Ah, wij hebben sinds de 20 weken geen echo meer gehad, dat zal het zijn 🙃 Ze luisteren naar het hartje en meten de grootte van de buik, en zolang dat niets geks oplevert gaan ze niet met een echo kijken.
2 dagen geleden
Reactie op EsAaEn
32 weken en rond de 2kg nu, hij is heel gemiddeld qua groei zeiden ze.
Precies hetzelfde, vandaag echo gehad
2 dagen geleden
Reactie op Meisb
Vandaag 30+5 en gewicht wordt geschat op 1200 gram.
Te klein voor deze ter ...
Ik heb zwangerschaps diabetes en ondanks dat ook op 1200 gram geschat. Maar volgens vk was dat nog prima tussen de lijntjes en niks om zorgen over te maken. Net als je dat je iets groter dan gemiddeld hebt, is dit iets kleiner dan gemiddeld. Zeiden ze overigens ook bij mijn zoon en die was 4kg. Dusja 😆
2 dagen geleden
Hier vandaag een groeiecho en kindje is met 30+1 nu 1500 gram! Beentje en hoofdje net iets onder gemiddeld en buikje net iets boven gemiddeld.. al met al dus prima gemiddeld 😁 heb zwdiabetes en bij de pretecho hadden ze me een beetje bang gemaakt dat ik een dikke baby zou hebben. Blijkt dus alles mee te vallen tot nu toe
2 dagen geleden
Met 28 weken 1213 gr en vanmiddag weer een groeiecho met bijna 33 weken dus ben benieuwd.
2 dagen geleden
33 weken en ruim 1600 gram. Meneer is in 2,5 week maar 111 gram gegroeid dus ze gaan de doorstroming van de navelstreng wekelijks controleren.
(Mijn vliezen zijn ook al gebroken sinds 30,5 week)
2 dagen geleden
Reactie op Acegh99
Oh wat bijzonder zeg. Ik heb er zelfs voor moeten testen op zwangerschapsch ...
Ja het zijn uiteindelijk natuurlijk allemaal gemiddeldes. Waar uiteindelijk 1 P waarde uitkomt.
Ze heeft me de curves nog laten zien, echt allemaal precies gemiddeld of vlák erboven. En met erboven bedoel ik dan Max p60 ofzo.