12 Reacties

vorig jaar

Droge mond herken ik op zich wel maar dan vooral 's nachts. In de nacht is het soms zo extreem.. slaap misschien onbewust met mond open (snurken?)?🤷🏼‍♀️ Moe.. ja al super lang! Hoofdpijn herken ik mij (gelukkig) niet zo in!

vorig jaar

Ik heb ook enorm droge lippen constant, zo’n plakkerig gevoel 😅 denk vooral meer drinken dan zeker met de hoofdpijn ook

vorig jaar

Ja droge mond heel erg ook 33 weken

vorig jaar

Ja, ik heb al twee maanden last van continu droge mond, verergerde vermoeidheid, etc. Wel suikertest gehad, maar bleek ik niet te hebben.

vorig jaar

Ik heb t ook! Kwas bang toch suiker te hebben gekregen.. ma blijkbaar toch een echte kwaal!

vorig jaar

Ik heb daar ook last van! Ik dronk denk ik te weinig, nu neem ik overal een grote Stanley cup mee van 1,2 liter en drink dat naast mijn drinken wat ik al dronk. Nergens meer last van, als ik het een dag niet doe, dan heb ik gelijk weer een droge mond en in de avond hoofdpijn.

vorig jaar

Als je echt twijfelt op suiker, gewoon toch doorduwen om het uit te sluiten. Mij wilde ze vorige zwangerschap ook niet testen omdat ik slank ben en weinig aangekomen was en bleek toch suiker te hebben…

vorig jaar

Ik vertelde dit ook aan de verloskundige. Bij mij groeit de baby ook goed en ben zelf niet veel aangekomen. Zij gaf aan dat dit heel normaal is. Dat het door de hormonen komt. Ze dacht geen moment aan suiker. Meer drinken helpt inderdaad 🙂

vorig jaar

Ik heb dit vooral in de nacht/ochtend. En bij mij komt het doordat ik snurk als ik zwanger ben 🫣. Lekker, al die kwaaltjes. Gelukkig ging het de vorige zwangerschap meteen na de bevalling over.

vorig jaar

Jep hier ook sinds kort last van veel hoofdpijn, droge mond in de nacht idd.

vorig jaar

Reactie op Tamara1990!

Ik heb daar ook last van! Ik dronk denk ik te weinig, nu neem ik overal een ...
Denk ook dat ik soms te weinig drink , vooral op werk dagen .

vorig jaar

Reactie op -veer-

Ik heb dit vooral in de nacht/ochtend. En bij mij komt het doordat ik snurk ...
Meto 🙈🥺