6 Reacties

5 dagen geleden

Het lukt mij niet om een opzet te maken de tekst voor een geboortekaartje... (print hebben we al) Ik blijf maar huilen bij het opzoeken van een lieve tekst 馃槀馃槀

5 dagen geleden

Ja echt vreeeselijk, gisteren schoot ik vol in de tranen omdat mijn vriend zei dat hij me al lang niet heeft gekieteld en toen een schijnbeweging maakte. Vond het z贸 oneerlijk want ik heb de puf niet meer om tegen te stribbelen 馃槀

5 dagen geleden

Ik terroriseer mijn man voor de kleinste dingen maar verwacht wel een princess treatment all day. Hoe deze man het soms met me kan volhouden begrijp ik niet馃槀

5 dagen geleden

Ik heb gelukkig een gemakkelijke zwangerschap zonder kwaaltjes. Maar nu het 3e trimester daar is, zit mijn buik meer in de weg en klaagt mijn rug wat vaker. Ik ben nu sneller kribbig omdat niet alles meer zo goed lukt en ik gewoon moet toegeven aan rust wanneer ik pijn heb, maar daar ben ik niet zo goed in 馃槄 Daarbij zijn we nog bezig met het kamertje verven en behangen enzo waardoor het wat chaotisch is in huis. Al die spullen enzo overal kan ik moeilijk verwerken en met 3 mannen in huis die erg slecht zijn in spullen achter hun kont opruimen wil ik nog wel eens wat sneller en vaker uitbarsten op het moment 馃き馃ぃ

5 dagen geleden

Herkenbaar! En hormonen en je hebt geen controle over je lichaam.

5 dagen geleden

Reactie op Siem7

Het lukt mij niet om een opzet te maken de tekst voor een geboortekaartje.. ...
Hahahaha deze is zo herkenbaar! Mijn perfecte proefdruk kwam afgelopen week binnen, ik man helemaal huilend opgebeld omdat ik hem zo mooi vind 馃槀