8 Reacties

3 dagen geleden

Voorbeeld

3 dagen geleden

Bij ons is de houten klimset echt nu al een favoriet!

3 dagen geleden

Wij hebben ook zitten twijfelen en uiteindelijk gekozen voor de foamblokken. Ons zoontje vindt ze heel leuk! Maar mogelijk dat in de toekomst nog wel een houten speelrek erbij komt, omdat hij dan net wat hoger en meer kan klimmen dan op de foamblokken.

3 dagen geleden

Foamblokken heeft ons zoontje toen hij ongeveer 9 maanden was gekregen en die vindt hij helemaal leuk. Zodra hij ze ziet wilt ie er meteen naartoe. Het houten klimrek krijgt hij van zijn peettante voor zijn verjaardag maar bij de opvang hebben ze hem ook. Sinds deze week laten ze hem daar ook op klimmen en dat vindt hij ook erg leuk. Het klimrek ik wel wat lastiger maar daar kan hij uiteindelijk wel meer mee, zit meer uitdaging in ook.

3 dagen geleden

Ik twijfel ook enorm lastig joh

3 dagen geleden

Wij hebben die foamblokken (andere kleur maar die op de foto). Ze vindt ze heel leuk:) maar - ze zijn wel vrij klein. Ik denk dat een houten klimrek langer leuk blijft als ze ouder worden ook

1 uur geleden

Wij hebben de foam blokken. Super blij mee en wordt elke dag mee gespeeld. Laatst kwamen vrienden van ons en hun kinds van 3 en 7 hebben er toen ook uren mee gespeeld! Dus blijft lang leuk ;)

1 uur geleden

Oef ik twijfelde ook heel erg en ga nu voor The Dream Set van Modu. Ik vind hun producten een beetje tussen klimmen en klauteren inzitten en hoop daarom dat we hiermee een goeie keus maken!