31 Reacties
4 maanden geleden
https://www.bol.com/nl/nl/p/zwemluier-walvissen-print-5-15-kg/9200000086966701/?bltgh=q6-qRC-RbMmvwJ5l2BpNLg.njNOdROv5Ahds7WLvTlEuw_0_9.13.ProductPageUrl
Deze is prima, gebruik ik in elk geval ook voor mijn zoontje
4 maanden geleden
Reactie op Ikigai
Waarom enkel voor een jongen? Ik wil er een halen voor mijn dochter, gaat v ...
Weet niet of dit nu zou geven, duurt nog wel even voor ze gaan zwemmen?
Je hebt al veel gegeven, misschien eens vragen wat ze nog mist? Ik ben aan het denken, maar weet het ook even niet, eigenlijk heb je maar zo weinig nodig voor een baby.
Wat ik wel nog wil kopen is een gepersonaliseerd kartonnen boekje. Niet eentje waar enkel de naam in voorkomt, maar eentje met foto's van haar kindje. Ik denk dat ze het wel leuk vinden naar foto's te kijken van zichzelf (of een baby voor ze doorhebben dat ze het zelf zijn).
4 maanden geleden
Ik vond doe altijd kadokaartje van kruidvat, etos, trekpleister. Kunnen ze zelf wat kopen voor de baby plaats van aan te komen met de 20ste knuffel of kleertjes wat ze niet leuk vinden.
4 maanden geleden
Reactie op Ikigai
Weet niet of dit nu zou geven, duurt nog wel even voor ze gaan zwemmen?
Je ...
Jaa idd je hebt echt weinig nodig. Ik weet nog wel 2 dingetjes voor borstvoeding die ze nodig heeft, dus die haal ik sowieso. Wou een klein pakketje ervan maken. Ik zie net een reactie met kado bon, dat is altijd goed inderdaad
4 maanden geleden
Reactie op Aishaaaaa
Jaa goeie idd! Maak ik er een leuk pakketje van. Ik zocht ook iets “unieks” ...
Nee ik spreek ook uit ervaring haha 😅 dit valt altijd in de smaak en daar hebben ze ook echt wat aan
4 maanden geleden
Wat ik intussen aan iedereen geef (zelf destijds ook gekregen want hier denk je meestal zelf in het begin nog niet aan) is een electrische nagelvijl en een speciaal heel klein hangertje wat je in je luiertas kan hangen waar plastic zakjes in zitten zodat je die altijd bij je hebt onderweg in geval vieze luiers of natte kleren. Ook heb ik in mijn kraamweek een browniebox opgestuurd gekregen, gewoon voor die ene snack voor als ie er doorheen zit. Dit stuur ik ook na iedereen toe als ze net bevallen zijn.
4 maanden geleden
Reactie op LauraK33
Oh ja tuurlijk! Maar mama's kiezen vaak voor een badpakje bij meisjes dus a ...
Een moeder van een dochter hier. En ik kan je vertellen dat ook meisjes moeders een wasbare zwemluier nodig hebben😅. Want in badpakjes zit geen luier ingebakken helaas. Ik heb 1 van happy bear en die gaat gewoon als luier aan onder het badpad. Vind het trouwens echt een het goed cadeau idee
4 maanden geleden
Ik vond een thuisbezorgdbon, een bon voor eerste zwemles en maaltijden gemaakt door vrienden/familie geweldig.
Een mooi verkleinkussen voor de stoel (triptrap ofzo) is ook leuk, of een eigen ‘bon’ om met oude kleertjes uiteindelijk een knuffelbeer van te laten maken (is een hele leuk website voor!).