31 Reacties

4 maanden geleden

Als het een jongetje is; ik vind een wasbare zwemluier echt fantastisch. Denken veel mama's niet aan en het is zo handig!

4 maanden geleden

Ohjaa ik neem eten mee :). *

4 maanden geleden

De 'OXO Doekjesverdeler - Billendoekjesdoos' Dat ding is echt goud waard en bespaart super veel frustratie! Plus het bespaart geld, want doekjes blijven vochtig!

4 maanden geleden

Reactie op LauraK33

Als het een jongetje is; ik vind een wasbare zwemluier echt fantastisch. De ...
Heb je aanraders voor 1? 🥰

4 maanden geleden

Reactie op LauraK33

Als het een jongetje is; ik vind een wasbare zwemluier echt fantastisch. De ...
Waarom enkel voor een jongen? Ik wil er een halen voor mijn dochter, gaat voor beide toch? Niet? 😅

4 maanden geleden

Reactie op Ikigai

Waarom enkel voor een jongen? Ik wil er een halen voor mijn dochter, gaat v ...
Oh ja tuurlijk! Maar mama's kiezen vaak voor een badpakje bij meisjes dus als cadeau vind ik dat zelf een beetje tricky.

4 maanden geleden

Reactie op Ikigai

Waarom enkel voor een jongen? Ik wil er een halen voor mijn dochter, gaat v ...
Weet niet of dit nu zou geven, duurt nog wel even voor ze gaan zwemmen? Je hebt al veel gegeven, misschien eens vragen wat ze nog mist? Ik ben aan het denken, maar weet het ook even niet, eigenlijk heb je maar zo weinig nodig voor een baby. Wat ik wel nog wil kopen is een gepersonaliseerd kartonnen boekje. Niet eentje waar enkel de naam in voorkomt, maar eentje met foto's van haar kindje. Ik denk dat ze het wel leuk vinden naar foto's te kijken van zichzelf (of een baby voor ze doorhebben dat ze het zelf zijn).

4 maanden geleden

Reactie op LauraK33

Oh ja tuurlijk! Maar mama's kiezen vaak voor een badpakje bij meisjes dus a ...
Ah zo ja. Snap het haha

4 maanden geleden

Ik vond doe altijd kadokaartje van kruidvat, etos, trekpleister. Kunnen ze zelf wat kopen voor de baby plaats van aan te komen met de 20ste knuffel of kleertjes wat ze niet leuk vinden.

4 maanden geleden

Reactie op Ikigai

Weet niet of dit nu zou geven, duurt nog wel even voor ze gaan zwemmen? Je ...
Jaa idd je hebt echt weinig nodig. Ik weet nog wel 2 dingetjes voor borstvoeding die ze nodig heeft, dus die haal ik sowieso. Wou een klein pakketje ervan maken. Ik zie net een reactie met kado bon, dat is altijd goed inderdaad

4 maanden geleden

Reactie op Shannalisa

Ik vond doe altijd kadokaartje van kruidvat, etos, trekpleister. Kunnen ze ...
Jaa goeie idd! Maak ik er een leuk pakketje van. Ik zocht ook iets “unieks” eigenlijk haha, zou sws geen knuffel of kleding geven (uit eigen ervaring ook)

4 maanden geleden

Reactie op Aishaaaaa

Jaa goeie idd! Maak ik er een leuk pakketje van. Ik zocht ook iets “unieks” ...
Nee ik spreek ook uit ervaring haha 😅 dit valt altijd in de smaak en daar hebben ze ook echt wat aan

4 maanden geleden

Reactie op Aishaaaaa

Heb je aanraders voor 1? 🥰
Ik vind de wasbare luiers van Alvababy erg fijn. Die werkt volledig met drukkertjes, waardoor je die helemaal op maat kan maken en ook lang mee kan.

4 maanden geleden

Ik zou een cadeaukaart doen van een drogist of een kleding winkel. Die is altijd gewenst en leuk🤩

4 maanden geleden

Ik heb pas aan een vriendin een muziek piano/babygym en een borstvoedingsketting gegeven.

4 maanden geleden

Wat ik intussen aan iedereen geef (zelf destijds ook gekregen want hier denk je meestal zelf in het begin nog niet aan) is een electrische nagelvijl en een speciaal heel klein hangertje wat je in je luiertas kan hangen waar plastic zakjes in zitten zodat je die altijd bij je hebt onderweg in geval vieze luiers of natte kleren. Ook heb ik in mijn kraamweek een browniebox opgestuurd gekregen, gewoon voor die ene snack voor als ie er doorheen zit. Dit stuur ik ook na iedereen toe als ze net bevallen zijn.

4 maanden geleden

Reactie op LauraK33

Oh ja tuurlijk! Maar mama's kiezen vaak voor een badpakje bij meisjes dus a ...
Een moeder van een dochter hier. En ik kan je vertellen dat ook meisjes moeders een wasbare zwemluier nodig hebben😅. Want in badpakjes zit geen luier ingebakken helaas. Ik heb 1 van happy bear en die gaat gewoon als luier aan onder het badpad. Vind het trouwens echt een het goed cadeau idee

4 maanden geleden

Geen idee wat je budget is, maar ik vind het altijd leuk om iets te geven van hef geboortekaartje. Zoals een stoeltje of bankje, een tegeltjes of zo'n koffertje.

4 maanden geleden

Ik vond een thuisbezorgdbon, een bon voor eerste zwemles en maaltijden gemaakt door vrienden/familie geweldig. Een mooi verkleinkussen voor de stoel (triptrap ofzo) is ook leuk, of een eigen ‘bon’ om met oude kleertjes uiteindelijk een knuffelbeer van te laten maken (is een hele leuk website voor!).