25 Reacties

één maand geleden

Ik zou ze bellen.

één maand geleden

Zelf zit ik aan de ijzerpillen als voorschrift van vk, dus even bellen wat te doen is wel verstandig.

één maand geleden

Ik twijfel omdat het natuurlijk ook wel irritant is als mensen zelf hun labuitslagen alvast gaan bekijken en er dan over opbellen voor een afspraak.🙂

één maand geleden

Bruh, wat naar! Zeker icm je dieet. Ik zou ze zeker bellen. Ik had een te laag ijzer, gingen ze eerst in de gaten houden 4 weken daarna weer prikken. Weer te laag toen een week gewacht voor idd terugbelafspraak kreeg ik tabletten. Toen heb ik na paar weken zelf gevraagd opnieuw te prikken, weer anderhalve week later bellen ze op dat ik infuus moest krijgen. 2 weken geleden gehad, over 2 weken gaan ze bloed prikken om te kijken of het heeft aangeslagen. Allemaal prima; maar bij jou moet hij wel even flink omhoog en we zitten al in het laatste deel van de zwangerschap, je ijzer moet goed zijn bij de bevalling. Als ze er bij jou ook allemaal zo lang over doen ben je misschien niet op tijd weer aangevuld genoeg Succes! Laat je weten hoe het afloopt? 🍀😂

één maand geleden

Reactie op Celiny87

Bruh, wat naar! Zeker icm je dieet. Ik zou ze zeker bellen. Ik had een te l ...
Die laatste 😂 moest een ❤️ zijn!

één maand geleden

Reactie op Celiny87

Bruh, wat naar! Zeker icm je dieet. Ik zou ze zeker bellen. Ik had een te l ...
Bedankt! Ik zal morgen even bellen dan. Ik ben morgen 28 weken zwanger.

één maand geleden

Mijn ijzer is ook veelste laag, heb vandaag een ijzerinfuus gekregen hopelijk werkt het snel! Ik was voornamelijk echt enorm moe een geen engery Gewoon gaan bellen daar zijn ze voor.

één maand geleden

Reactie op minime0000

Mijn ijzer is ook veelste laag, heb vandaag een ijzerinfuus gekregen hopeli ...
Oh hoop dat het snel werkt inderdaad. Ik ben niet moe ofzo. Hb is ook goed.

één maand geleden

Reactie op sytskeanne

Ik twijfel omdat het natuurlijk ook wel irritant is als mensen zelf hun lab ...
Niet doen, ze zijn ervoor om je te helpen.

één maand geleden

Gewoon bellen! En niet druk maken om je dieet. Ik heb van de gynaecoloog ijzertabletten gekregen van 200 mg die ik 2x per week moet innemen. Daar valt niet tegenaan te eten hoor, volgens google krijg je van 75 gram rood vlees 2,5 mg ijzer binnen 😂. Mijn ferritine was 11 toen ik begon met de tabletten en ik moet over 2 weken weer prikken (dan 6 weken bezig met de ijzertabletten).

één maand geleden

Reactie op KBM1992

Gewoon bellen! En niet druk maken om je dieet. Ik heb van de gynaecoloog ij ...
Bedankt!

één maand geleden

En, heb je al gebeld?

één maand geleden

Reactie op Celiny87

En, heb je al gebeld?
Ja, omdat mijn Hb prima is, is het advies om gewoon ijzertabletjes bij de drogist te halen. Volgende afspraak dan maar even overleggen of ik nog een keer moet gaan prikken om te kijken wat dat doet.

één maand geleden

Reactie op sytskeanne

Ja, omdat mijn Hb prima is, is het advies om gewoon ijzertabletjes bij de d ...
Ah, dat is fijn! Misschien ook meteen vezelzakjes halen, werkt allemaal erg verstoppend.

één maand geleden

Reactie op sytskeanne

Ja, omdat mijn Hb prima is, is het advies om gewoon ijzertabletjes bij de d ...
Ik kreeg ik Gentle Iron als advies

één maand geleden

Reactie op Celiny87

Ah, dat is fijn! Misschien ook meteen vezelzakjes halen, werkt allemaal erg ...
Gentle Iron werkt dus niet verstoppend

één maand geleden

Reactie op M_1986

Ik kreeg ik Gentle Iron als advies
Pillen die je bij de drogist koopt geven sowieso minder bijwerkingen dan de pillen die je op recept bij de apotheek haalt. Mijn collega is ook enthousiast over Gentle Iron maar wel duur in vergelijking met huismerk pilletjes van de Kruidvat bijvoorbeeld.

één maand geleden

Reactie op sytskeanne

Pillen die je bij de drogist koopt geven sowieso minder bijwerkingen dan de ...
Hier te gevoelig voor obstipatie. En van de goedkopere huismerk pillen kan ik echt niet naar de wc. 2 weken na de bevalling zelfs nog op de huisartsenpost beland. Gentle iron doet wat het moet doen zonder obstipatie. Dus voor mij elke euro waard 🙈😅

één maand geleden

Reactie op M_1986

Hier te gevoelig voor obstipatie. En van de goedkopere huismerk pillen kan ...
Ja snap ik. Ik ga gewoon proberen of ik tegen de goedkope pillen kan en anders zeker Gentle Iron

één maand geleden

Floradix slikken.