25 Reacties

één maand geleden

Roosvicee ferro kun je ook proberen, zit net zoveel ijzer in als floradix geloof ik. En inderdaad met laag ferritine is het lastig om dat met alleen voeding goed/ snel omhoog te krijgen. Qua verstopping evt elke dag 2-3 gedroogde pruimen eten, werkt bij mij best goed.

één maand geleden

Reactie op Bee2bee

Roosvicee ferro kun je ook proberen, zit net zoveel ijzer in als floradix g ...
Roosvicee en het floradix drankje zijn helaas geen optie omdat daar suiker in zit. Om dezelfde reden is gedroogd fruit ook niet handig. Maar bedankt voor de tips!

één maand geleden

Reactie op sytskeanne

Ik twijfel omdat het natuurlijk ook wel irritant is als mensen zelf hun lab ...
Waarom is dat irritant? Ze hebben er juist voor gezorgd dat je het zelf je eigen gegevens kunt inzien tegenwoordig. En als je zelf iets tijdig signaleert, lijkt mij het alleen maar goed om dit te melden. Het gaat tenslotte om je eigen gezondheid en wat zij denken of vinden, niet zoveel mee te maken denk ik😊

één maand geleden

Reactie op Strawberrry

Waarom is dat irritant? Ze hebben er juist voor gezorgd dat je het zelf je ...
Ik werk met artsen en weet dat ze het vaak vervelend vinden. Het verhoogt hun werkdruk en ze worden gebeld over iets waar ze zelf nog niet naar hebben kunnen kijken.

één maand geleden

Reactie op sytskeanne

Ik werk met artsen en weet dat ze het vaak vervelend vinden. Het verhoogt h ...
Ja, die kennis kan jou nu in de weg zitten. Dat lijkt me vervelend, maar nog is de gezondheid van je kindje en jou belangrijker dan iemand die het irritant vindt denk ik!