26 Reacties
19 dagen geleden
Lijkt me super vermoeiend ook. Een betweterig iemand naast je! Waar is je man in dit verhaal? Zegt hij er niks van?
19 dagen geleden
Reactie op Mommynaadje
Lijkt me super vermoeiend ook. Een betweterig iemand naast je! Waar is je m ...
Hij word ook moe van haar
19 dagen geleden
Reactie op TamaraAdiguzel
Hij word ook moe van haar
Pffff jeetje!! Wat stom dan ook. Ik snap ook niet zo goed waarom ze zeurt over de verlatingsangst terwijl ze aangeeft niet te willen oppassen 🤷🏻♀️logica soms. Alsof ze geen verlatingsangst zou kunnen hebben bij oma.. nonsens
19 dagen geleden
Reactie op Mommynaadje
Pffff jeetje!! Wat stom dan ook. Ik snap ook niet zo goed waarom ze zeurt o ...
Nu komt het mooie, laatst kwam een vrouw op bezoek bij haar en ik was er ook, zit ze mij voorschut te zetten waar die vrouw bij was
19 dagen geleden
Nu komt het mooie, laatst kwam een vrouw op bezoek bij haar en ik was er oo ...
Najaa waar slaat dat ook op? Heb je wel eens aangegeven van allemaal leuk en aardig maar als je wilt dat ik nog over de vloer kom dan mag t wel even normaal gaan?
19 dagen geleden
Reactie op Mommynaadje
Najaa waar slaat dat ook op? Heb je wel eens aangegeven van allemaal leuk e ...
Ik heb het bij mijn man aagegeven en hij zegt laat maar zitten zo is zij maar als het over mijn broertje gaat dan is het altijd vol lof
19 dagen geleden
Reactie op Mommynaadje
Najaa waar slaat dat ook op? Heb je wel eens aangegeven van allemaal leuk e ...
Mevrouw wil ook invloed hebben op de naam die wij onze tweede dochter gaan geven want zij vind haar naam het mooiste van alles
19 dagen geleden
Mevrouw wil ook invloed hebben op de naam die wij onze tweede dochter gaan ...
Welll excuse me 🤣straks wilt ze ook nog bepalen hoe je bevalling verloopt. Wat een gezeik. Ik ben blij dat mijn schoonmoeder prima is, maar ik zou hier echt niet mee kunnen dealen nee. Zou hier ook veel gedoe met mijn man over krijgen eerlijk gezegd. Is jullie kind. Jullie bepalen!
19 dagen geleden
Reactie op Mommynaadje
Welll excuse me 🤣straks wilt ze ook nog bepalen hoe je bevalling verloopt. ...
Ik was 2 dagen bevallen van mijn eerste dochter en mevrouw kwam mij even met andere woorden vertellen dat ik een slechte moeder ben omdat ik haar geen vest aan had gedaan binnen ik moest haar lelijke gehaakte vest aandoen bij mijn kind, ik gaf ook borstvoeding en de kraamhulp gaf aan dat ze wilde drinken bij mij en ze weigerde haar aan mij te geven want ze moest maar even bij oma liggen, ook maakte ze vaak de grap dat als mijn productie laag zou zijn zij wel even mijn kind aan haar borst zou leggen en dan vind ze het raar dat ik mijn dochter niet bij haar achter laat
19 dagen geleden
Ik was 2 dagen bevallen van mijn eerste dochter en mevrouw kwam mij even me ...
Sjeeee ff serieus wat een akelige vrouw als ik het zo mag zeggen. Hoe was je voor dat je je eeeste dochter kreeg? Was ze toen ook zo gemeen naar je? Het lijkt wel alsof ze niks goed vind van wat je doet
19 dagen geleden
Reactie op Mommynaadje
Sjeeee ff serieus wat een akelige vrouw als ik het zo mag zeggen. Hoe was j ...
Toen was ze normaal maar sinds ik bevallen ben van mijn eerste dochter is ze zo geworden
19 dagen geleden
Reactie op brritt
Ik vind het allemaal heel erg voor je. Klinkt een beetje alsof je een schoo ...
Ben eigenlijk helemaal klaar met haar
19 dagen geleden
Dit klinkt zo als mijn moeder. Ik heb bewust de laatste tijd meer afstand van haar genomen. Heb zelf ook de keuze gemaakt dat ze in de kraamweek echt niet welkom is, staat ze voor de deur dan word er gewoon niet open gedaan.
Dit soort mensen zoals je schoonmoeder geeft je onnodige stress ik zou gewoon wat afstand nemen.
Mijn moeder wilt geen oppasdag maar wilt dadelijk wel haar kleinzoon elke week zien. Verder bemoeid ze ook met de naam en wilt ze echt dat die Levi heet. Nou gaat hem allemaal niet worden.
Het is jouw leven en het zijn jouw kinderen. Ik zou niet meer zoveel energie in haar steken en lekker aan jezelf denken.
19 dagen geleden
Enige wat ik kan zeggen. Verban dr uit je leven. Je man mag haar zien wanneer tie wilt, maar aangezien hij niet voor je opkomt. Daar is de deur! Je kinderen gaan zien en voelen hoe zij is en dat is echt niet goed.
19 dagen geleden
Reactie op SarahM8980
Enige wat ik kan zeggen. Verban dr uit je leven. Je man mag haar zien wanne ...
Laatst was ik aan het huilen omdat ik het even niet trok en mijn dochter niet luisterde gaat ze haar snoep geven
19 dagen geleden
Toen was ze normaal maar sinds ik bevallen ben van mijn eerste dochter is z ...
Naah heb met je te doen. Is het mogelijk meer afstand van haar te doen?
19 dagen geleden
Laatst was ik aan het huilen omdat ik het even niet trok en mijn dochter ni ...
Haal haar uit je leven. Als je dit blijft toelaten, ga je er aan onderdoor zometeen.
19 dagen geleden
Reactie op Mommynaadje
Naah heb met je te doen. Is het mogelijk meer afstand van haar te doen?
Het is dat ik gister aan de ctg moest anders had ik haar niet mee genomen
19 dagen geleden
Het is dat ik gister aan de ctg moest anders had ik haar niet mee genomen
Was dat dan voor steun of? Om haar mee te nemen