26 Reacties
19 dagen geleden
Hoiii, ik heb de meeste reacties gelezen. Ik heb er ook eentje aan men hoofd. Maar k heb er afstand van genomen mijn man ook. Ik zou gewoon doen alsof ze er niet is zo doe ik het🤣 owja en die lelijke gebreide vestjes my goood. Ik word er ook mee doodgegooid. Ze zit continue van allerlei vestje mee te nemen die ze in haar omgeving maken. Ik leg ze onderin inde kast en klaaar… we leven niet meer in de jaren 80 waar we geen verwarming hebben 😅
Ik zal je alleen zegge zulke mensen veranderen niet, en het ligt echt niet aan jou of aan jou man. Het ligt dus echt aan haar. Je moet haar accepteren zoals ze is en afstand van nemen. En als ze wat zegt moet je doen alsof ze doof is zodra je erop in gaat blijfven ze doorgaan. Het is heeeeeel moeilijk maarja zodra je dat doet ben je minder bezig met die dingen in je hoofd.
19 dagen geleden
Reactie op Mommynaadje
Was dat dan voor steun of? Om haar mee te nemen
Zodat er iemand op mijn dochtertje lette maar mevrouw zat een tijdschrift te lezen dus ze zat bij mij op bed
19 dagen geleden
Reactie op Derya Özad
Hoiii, ik heb de meeste reacties gelezen. Ik heb er ook eentje aan men hoof ...
Toevallig ook een turkse schoonmoeder?
19 dagen geleden
Dames, ik dacht ik probeer het nog een keer en ik word uit het niet een luilak genoemd omdat ik geen interesse heb in breien als een oma
19 dagen geleden
Reactie op TamaraAdiguzel
Zodat er iemand op mijn dochtertje lette maar mevrouw zat een tijdschrift t ...
Ah ja dat is natuurlijk echt dikke bs. Had vd week ook een ctg terwijl ik alleen was en m’n dochter van 10 maanden bij me had. Was niet te doen. Dus ik begrijp dat je dan iemand mee wilt voor support maar je hebt er geen hol aan. Ik zou toch proberen minder contact of zo☹️hoe lastig het ook is, soms is iemand je tijd niet waard. Misschien moet je man ook wat harder optreden naar zijn moeder. Dit is echt niet leuk