Ik irriteer mij mateloos aan mijn schoonmoeder zelfs zo erg dat ik een hekel aan haar begin te krijgen, de gehele zwangerschap tot nu toe is ze er niet voor mij geweest, ik ben een full time moeder en ik heb nooit iemand op mijn dochter laten passen, ze gaat nu naar de peuter speelzaal en omdat mijn dochter verlatings angst heeft huilt ze en moet ik haar meestal eerder ophalen nu zegt mevrouw dat dit mijn schuld is omdat ik haar nooit bij haar heb gelaten terwijl zij zelf zegt ik ga niet oppassen want ik heb mijn eigen leven… gister heb ik een ctg gehad omdat ik minder leven voelde en ook dit was mijn schuld omdat ik niet goed voor mijzelf zou zorgen, ook gaat het alleen maar over haar en haar “pijn” elke keer als ik daar ben en schreeuwt ze naar mijn dochter en heeft haar een keer proberen te slaan, ik wil haar in mijn kraamweek absoluut niet in huis hebben want waarom zou ze dan wel komen en heeft mij laten stikken in mijn zwangerschap, laatst vroeg ik haar mee voor een echo en heeft ze aangegeven dat ze dan gaat slapen omdat ze moe is maar achteraf hoorde ik dat ze bezoek heeft gehad, laatst moest ik naar het toilet en mijn dochter stond buiten ze had de deur open gemaakt en ik trof haar aan buiten voor de deur en toen ik er wat van zei was haar antwoord oh ik heb niks gehoord ik was breien met een lach op haar gezicht, ik begin haar zo een verschrikkelijk mens te vinden bah bah, sorry voor het lange verhaal maar het moest er even uit