27 Reacties

vorig jaar

En de Ikea KOPPANG ladekast? Die kost €179 en is ook groot met veel lades! Zelf ben ik ook voor de Hemnes gegaan.. vond €349 ook niet goedkoop, maar ben op een actiedag van Ikea geweest waar je €20 korting kreeg bij iedere €100 die je deed besteden! Ze hebben vaker zulke acties.. ook kan je kijken voor de cadeaubonnen-actie. Het was zo dat wanneer je een Ikea cadeaubon kocht voor €100 euro, je €15 cadeau kreeg. Geen idee of die actie er nog is, maar het scheelt wel in prijs! :)

vorig jaar

De meeste commodes zijn een heel stuk duurder en niet eens van hout. Hij is het dus wel waard. Hier dus wel de Hemnes gekocht. wetende dat hij goed te verkopen is. Maar wel voor een hele andere nieuw prijs: HEMNES ladekast 8 lades € 239.00 160x96 cm wit gebeitst Artikelnummer: 102.392.80

vorig jaar

Mocht je interesse hebben. Wij hebben eentje staan die weggaat Let me know.

vorig jaar

Ik ben er heel blij mee. We hebben ook lang geen kledingkast nodig gehad. Dat scheelt dan weer in de kosten. Het is een hoop geld maar hij is heel populair en weer goed te verkopen. https://www.babyentiener.nl/cabino-babykamer-clay-2-delig-baby-bed-mees-commode-bretagne.html?gad_source=1&gclid=Cj0KCQjwgL-3BhDnARIsAL6KZ6-hxREq97i_JfaGT5qziMkGUJq4Bc69V2HcAFJQ1VdAVSw46KBiNVIaAtFVEALw_wcB Kwam deze kast tegen 400 euro met bedje. Maar dit is spaanplaat en kwalitatief veel minder dan massief hout.

vorig jaar

Wij hebben op marktplaats een zo goed als nieuwe grote commode gekocht, in ons geval van Kidsmill. Er is heel veel aanbod van goede, solide merken die als nieuwe prijs ~600 euro hebben. Zou je niet blindstaren op de Hemnes, en zijn zo veel goede alternatieven

vorig jaar

Reactie op mariaaa94

Wij hebben op marktplaats een zo goed als nieuwe grote commode gekocht, in ...
~600 euro is dan al super veel als je 349 al te gek vind. Wij hebben veel commodes bekeken bij baby winkels maar slecht een heel klein percentage is van massief hout.

vorig jaar

Reactie op mirellamella

En de Ikea KOPPANG ladekast? Die kost €179 en is ook groot met veel lades! ...
Oehh die Koppang is echt een look a like, goeie! Ik ga even kijken dankje🥰

vorig jaar

Reactie op Baby2706

Mocht je interesse hebben. Wij hebben eentje staan die weggaat Let me know. ...
Waar vandaan?

vorig jaar

2e hands winkels afgaan?

vorig jaar

Reactie op Frelu

Oehh die Koppang is echt een look a like, goeie! Ik ga even kijken dankje🥰 ...
Let wel op dat die een stuk lager is.

vorig jaar

Reactie op Frelu

Waar vandaan?
Ophalen in Limburg

vorig jaar

Reactie op Eva_Noorwegen

2e hands winkels afgaan?
Ja dat doe ik ook😁

vorig jaar

Reactie op Baby2706

Ophalen in Limburg
Dat is wel heel ver helaas☹️ evengoed bedankt!

vorig jaar

Reactie op Frelu

Ja dat doe ik ook😁
Soms heeft ikea ze ook in de opruimingshoek staan: showmodel, productie foutje

vorig jaar

Reactie op Miffy123

Let wel op dat die een stuk lager is.
Is idd wat lager, maar je kan altijd in de Ikea gaan kijken naar de hoogte en of deze fijn is voor jullie!

vorig jaar

Heb je de malm ladekasten van de IKEA gezien? Wij hebben die op kantoor staan als ladekast en doet me soms denken aan een commode. Volgens mij rond de €100.

vorig jaar

Heb je de malm ladekasten van de IKEA gezien? Wij hebben die op kantoor sta ...
Ik ga even kijken!😊

vorig jaar

2x malm naast elkaar

vorig jaar

Maar trouwens, €350 is wel veel ja maar deze kast kan ‘meegroeien’ met je kind tot ie uit huis is, het is niet perse een standaard commode

vorig jaar

De jysk limfjorden is dezelfde kast als de malmkast van ikea.