27 Reacties
vorig jaar
En de Ikea KOPPANG ladekast? Die kost €179 en is ook groot met veel lades!
Zelf ben ik ook voor de Hemnes gegaan.. vond €349 ook niet goedkoop, maar ben op een actiedag van Ikea geweest waar je €20 korting kreeg bij iedere €100 die je deed besteden! Ze hebben vaker zulke acties.. ook kan je kijken voor de cadeaubonnen-actie. Het was zo dat wanneer je een Ikea cadeaubon kocht voor €100 euro, je €15 cadeau kreeg. Geen idee of die actie er nog is, maar het scheelt wel in prijs! :)
vorig jaar
De meeste commodes zijn een heel stuk duurder en niet eens van hout.
Hij is het dus wel waard.
Hier dus wel de Hemnes gekocht. wetende dat hij goed te verkopen is.
Maar wel voor een hele andere nieuw prijs:
HEMNES
ladekast 8 lades
€ 239.00
160x96 cm
wit gebeitst
Artikelnummer: 102.392.80
vorig jaar
Ik ben er heel blij mee. We hebben ook lang geen kledingkast nodig gehad. Dat scheelt dan weer in de kosten. Het is een hoop geld maar hij is heel populair en weer goed te verkopen.
https://www.babyentiener.nl/cabino-babykamer-clay-2-delig-baby-bed-mees-commode-bretagne.html?gad_source=1&gclid=Cj0KCQjwgL-3BhDnARIsAL6KZ6-hxREq97i_JfaGT5qziMkGUJq4Bc69V2HcAFJQ1VdAVSw46KBiNVIaAtFVEALw_wcB
Kwam deze kast tegen 400 euro met bedje. Maar dit is spaanplaat en kwalitatief veel minder dan massief hout.
vorig jaar
Reactie op Miffy123
Let wel op dat die een stuk lager is.
Is idd wat lager, maar je kan altijd in de Ikea gaan kijken naar de hoogte en of deze fijn is voor jullie!
vorig jaar
Heb je de malm ladekasten van de IKEA gezien? Wij hebben die op kantoor staan als ladekast en doet me soms denken aan een commode. Volgens mij rond de €100.