15 Reacties

4 maanden geleden

Hoi Tobias! Mijn man lijkt dit leuk, ik stuur je een berichtje.

4 maanden geleden

Tip van mijn man: mankind! Deze hebben ook een forum. Is een heel platform voor aanstaande vaders.
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

4 maanden geleden

Tip van mijn man: mankind! Deze hebben ook een forum. Is een heel platform ...
Goeie tip!

4 maanden geleden

Erg leuk ik wil zeker connecten.

3 maanden geleden

Yo Tobias. Graag !

3 maanden geleden

Graag!
Hoi Tobias ik a.s papa over 5 w3k3n en 4 dagen

3 maanden geleden

Reactie op Tobiasz

Dit bericht is verwijderd
Mijn vriend wil er graag in!

3 maanden geleden

Hi heren ! Wat leuk , een groepje voor papa鈥檚 ! Helaas is het delen van priv茅gegevens niet toegestaan . Whatsappgroepen vallen hier ook onder . We hebben wel een chatfuntie waar je priv茅 kunt chatten :) . Liefs, Jaleesa|Moderator

3 maanden geleden

Reactie op Jaleesa - Moderator

Hi heren ! Wat leuk , een groepje voor papa鈥檚 ! Helaas is het delen van ...
Hii Jaleesa, Ah oke wist ik niet, dan zal ik het op de chatfunctie houden. Thanks voor de info!
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: veilige hechting en op vakantie met je baby

Jeugdarts Lucy vertelt je alles over het belang van een veilige hechting, en hoe jij je band met je baby kan versterken. Verder hebben we het over oefenhapjes, tips voor op vakantie en een nachtje weg zonder je baby.

3 maanden geleden

Ik woon niet in de buurt! Maar connecten lijkt me een leuk idee.

3 maanden geleden

Up
Leuk, bericht me. :)

2 maanden geleden

Hi! Lijkt me ook leuk om te connecten. Is er wellicht een linkje naar de whatsappgroep beschikbaar? Gr. Albert