6 Reacties

8 maanden geleden

Hey heb je contact met een lactatiedeskundige die je misschien kan helpen hiermee? Je mag bijvoorbeeld Teddy Roorda op instagram ook altijd een prive bericht sturen! Meestal reageert ze wel 😊

8 maanden geleden

Hoi! Ik had ingetrokken tepels waardoor ik met een tepelhoedje moest voeden. Nadat mijn zoontje wat ouder werd, kon hij steeds beter drinken en heb ik het tepelhoedje afgebouwd. Een lactatiekundige heeft wel even meegekeken, maar het oefenen moet je toch thuis doen. Ik weet niet of je in de buurt van Barneveld woont, maar daar heb je ‘borstvoedingscafe’ en daar kan je gratis heen en dat lijkt een lactatiekundige even mee. Succes!

8 maanden geleden

Reactie op Putje

Hoi! Ik had ingetrokken tepels waardoor ik met een tepelhoedje moest voeden ...
Wow wat superr chill dat borstvoedingscafe! 🥺

8 maanden geleden

Reactie op Aishaaaaa

Wow wat superr chill dat borstvoedingscafe! 🥺
Ja zeker fijn!

8 maanden geleden

Hoi! Ik heb 8 weken met een tepelhoedje gevoed en daarna afgebouwd zelf. Begon dan steeds met het tepelhoedje en dan haalde ik het na een aantal minuten eraf en dan oefenen. Als het niet lukte er weer op. Ging goed!! Tepels waren in het begin wel pijnlijker en het vergde denk ik 10 dagen om helemaal zonder te voeden. Hier is het helemaal goed gelukt 👍🏻 hopelijk jou ook.

8 maanden geleden

Wat fijn om positieve verhalen te horen! Ik ga er mee aan de slag. En wij hebben ook een borstvoedingscafe in onze woonplaats, ga ik daar een keer heen.