17 Reacties
9 dagen geleden
Het is dat je het beschrijft. Ik zelf zou daar nooit aan denken bij die voorletters.
9 dagen geleden
Ik zou er nooit aan denken, en ik heb een nichtje en neefje en die heten allebei S.M.😅 Maar hoe vaak zie je dat nou? Ik denk dat het zelfs op post me niet meteen op zou vallen
9 dagen geleden
Oke, nu voel ik me echt heel kut omdat wij denken aan een naam en kom nu uit op initialen S.M. en heb daar geen seconde bij stil gestaan🥹
9 dagen geleden
Ik ben zelf een SM en een vriendin van mij ook. Ik gebruik heel bewust andere letters erbij in mijn werk waar de afkorting wordt gebruikt tussen mannen. Mijn vriendin heeft er nooit last van gehad 🤷♀️
Gwl vind ik wel ver gezocht, maar als het omdraaien niet veel uitmaakt zou ik dat doen.
9 dagen geleden
Oké, dus niet iedereen heeft die associatie? Gelukkig 😅😅😅
En G.L.W. is dan beter dan G.W.L. de volgorde maakt niet zoveel uit, het liefste heb ik de L eerst want die is van mijn overleden zus.
De W is van de oma van mijn man en ben niet dol op haar (understatement) maar W eerst zou ik geen ramp vinden.
9 dagen geleden
Reactie op fentje83
Oké, dus niet iedereen heeft die associatie? Gelukkig 😅😅😅
En G.L.W. is ...
Waarom dan überhaupt benoemen naar oma? Of is zij de enige die nog niet vernoemt is?
9 dagen geleden
Reactie op MammaJoanne
Ik zou er nooit aan denken, en ik heb een nichtje en neefje en die heten al ...
Vaak haha
Initialen gebruik ik zelf ook veel en staat ook eigenlijk wel overal op. 😅
Wij hadden voor onze dochter ook zonder het S.M. zou worden maar er komt een 3e naam bij waardoor het nu S.A.M. wordt