17 Reacties

9 dagen geleden

Het is dat je het beschrijft. Ik zelf zou daar nooit aan denken bij die voorletters.

9 dagen geleden

Reactie op Babynr3ontheway

Het is dat je het beschrijft. Ik zelf zou daar nooit aan denken bij die voo ...
Ik ook niet.

9 dagen geleden

Ik zou er wel aan denken bij g.w.l. maar niet bij g.l.w. En zelfs als mensen er wel aan denken, is het toch minder snel dan bij de andere afkortingen die je noemt 😉

9 dagen geleden

Ik zou er nooit aan denken, en ik heb een nichtje en neefje en die heten allebei S.M.😅 Maar hoe vaak zie je dat nou? Ik denk dat het zelfs op post me niet meteen op zou vallen

9 dagen geleden

Oke, nu voel ik me echt heel kut omdat wij denken aan een naam en kom nu uit op initialen S.M. en heb daar geen seconde bij stil gestaan🥹

9 dagen geleden

Ik ben zelf een SM en een vriendin van mij ook. Ik gebruik heel bewust andere letters erbij in mijn werk waar de afkorting wordt gebruikt tussen mannen. Mijn vriendin heeft er nooit last van gehad 🤷‍♀️ Gwl vind ik wel ver gezocht, maar als het omdraaien niet veel uitmaakt zou ik dat doen.

9 dagen geleden

Oké, dus niet iedereen heeft die associatie? Gelukkig 😅😅😅 En G.L.W. is dan beter dan G.W.L. de volgorde maakt niet zoveel uit, het liefste heb ik de L eerst want die is van mijn overleden zus. De W is van de oma van mijn man en ben niet dol op haar (understatement) maar W eerst zou ik geen ramp vinden.

9 dagen geleden

Nee nooit aan gedacht, en tegenwoordig hebben steeds minder mensen gas hahaha

9 dagen geleden

G.L.W denk ik daar niet gelijk aan, G.W.L wel.😊

9 dagen geleden

Reactie op fentje83

Oké, dus niet iedereen heeft die associatie? Gelukkig 😅😅😅 En G.L.W. is ...
Waarom dan überhaupt benoemen naar oma? Of is zij de enige die nog niet vernoemt is?

9 dagen geleden

Reactie op MammaJoanne

Ik zou er nooit aan denken, en ik heb een nichtje en neefje en die heten al ...
Vaak haha Initialen gebruik ik zelf ook veel en staat ook eigenlijk wel overal op. 😅 Wij hadden voor onze dochter ook zonder het S.M. zou worden maar er komt een 3e naam bij waardoor het nu S.A.M. wordt

9 dagen geleden

Deze vind ik rotaal niet raar. Wel goed dat je erover nadenkt! Mijn ouders hadden mij bijna L. A. F. Genoemd, maar is nu L. A. A. Geworden. Toch fijner haha. Maar G. W. L. Kan, wat mij betreft, echt prima hoor.

9 dagen geleden

Reactie op Septemer2022

Waarom dan überhaupt benoemen naar oma? Of is zij de enige die nog niet ver ...
Omdat anders al onze kinderen naar mijn kant van de familie is vernoemd en mijn man heeft wel een warme band met haar.

9 dagen geleden

Bij G.W.L. denk ik zelf wel aan gas/water/licht maar bij G.L.W absoluut niet! Maar ik lees dat bijna niemand daaraan zou denken dus ik denk dat het wel mee valt🥰

8 dagen geleden

Ik zou mij hier dus echt niet druk om maken

8 dagen geleden

Reactie op Septemer2022

Waarom dan überhaupt benoemen naar oma? Of is zij de enige die nog niet ver ...
Hier sluit ik mij bij aan haha. Waarom zou je dan überhaupt je kind vernoemen naar die oma?

8 dagen geleden

Reactie op amberolli

Hier sluit ik mij bij aan haha. Waarom zou je dan überhaupt je kind vernoem ...
Haha, ik kan natuurlijk niet tegen mijn man zeggen dat ze een oude hebberige heks is 😇