4 Reacties

8 dagen geleden

Dat hangt er vanaf wat de reden voor inleiden is. Ik ben 2 keer bijgestimuleerd. Die weeën vond ik veel lastiger opvangen dan mijn eigen weeën. Het was bij mij ook alles of niets: weeënstorm als de weeënopwekkers omhoog gingen, 8 min tussen de weeën als ze 1 kaartje lager gingen. Maar het bijstimuleren was wel echt nodig, anders was het zeker uitgelopen op een spoedkeizersnede. Dus ondanks dat ik liever niet heb dat het nodig is, kies ik er zeker weer voor als het zo loopt.

8 dagen geleden

Van de 3 zwangerschappen ben ik 2 ingeleid en heb het positief ervaren. Nu nog geen zekerheid of ik wordt ingeleid. Schijnbaar is het beleid in de loop der jaren veranderd. Ik had er zelf op gerekend, dus vind het erg jammer dat ik die zekerheid niet heb.

7 dagen geleden

Ik ben 1 keer ingeleid en vond t vreselijk. Onnatuurlijk harde zetten ze de weeënopwekkers toen ze vonden dat het te lang duurde

7 dagen geleden

Reactie op beebies

Ik ben 1 keer ingeleid en vond t vreselijk. Onnatuurlijk harde zetten ze de ...
Bij mij precies hetzelfde en dit bij 2 van de 3 bevallingen. Ik kies daar nu zeker niet voor tenzij het echt noodzakelijk is anders laat ik hef liever zo natuurlijk mogelijk verlopen.