12 Reacties
9 maanden geleden
Onze meiden zijn net aangemeld bij de bieb en daar hebben we wat contrastboekjes vandaan, die vinden ze helemaal geweldig!
Ook zijn ze fan van alles wat rammelt, en dan met name om die aan de stang boven de newbornset van de Tripp Trapp te hangen.
9 maanden geleden
Babygym is hier echt een nega succes en we hebben een soort robotje, lijkt op de walking crab, maar dan een beetje in de vorm van wall-e met allemaal kleurtjes. Liedjes en verschillende niveaus zodat je hem tot 1/1,5 kan gebruiken
9 maanden geleden
Je kunt ook kijken naar een abonnement op de speelotheek : een soort bieb met speelgoed. Zeker het babyspeelgoed heb je maar kort nodig en iedere keer iets nieuws kan ook fijn zijn met ontdekken. En je kan uitproberen wat je baby leuk vind! Hier is een bal die makkelijk vast te pakken is en een spiegeltje op de baby gym op dit moment een hit!
9 maanden geleden
Contrast boekjes zijn altijd leuk. Wat bij ons ook goed gaat zijn kleurrijk speelgoed. We hebben een giraf en die hang ik aan de babygym. Gister heeft hij zich bijna een uur alleen er mee vermaakt. Kon gewoon weg lopen terwijl hij helemaal los ging in de box
En de onderstaande bal is echt een aanrader. Kan hij makkelijk grijpen en licht van gewicht.

9 maanden geleden
Freddie de vuurvlieg en andere speelgoed van Lamaze zijn leuk. Babygym en ze vind veel leuk wat gezichten heeft.
Heb trouwens nog leuke aanraders van haar grote broer, ook al zijn deze nog niet echt voor de baby tijd :
dino, die maakt muziek en rijd rond, daar kan ze heel lang na kijken (destijds gekocht voor hem tijdens zijn kruip tijd). Voor nu dus tijdens tummy time en later voor het kruipen.
En deze liefheerbeestje. Mocht iemand nog op zoek zijn voor een handig speelgoed voor zowel baby als ook dreumes/peuter-, kan ik dit echt aanraden(!! let op wel kleine deeltjes erbij!!). Zowel me dochter (12 weken) en mijn zoontje (2 jaar) is helemaal gek op dat ding. Kan ze ook heel lang na kijken tijdens tummy time.

9 maanden geleden
We hebben een waterspeelmat dat is een groot succes en ook nog eens goed voor tummytime 馃槂