36 Reacties
één maand geleden
Daar hoef je je echt geen zorgen om te maken hoor! Hier was ook zeker nog niet alles klaar, maar ze kunnen aan jou ws ook wel zien dat dit echt nog wel goed gaat komen.
Denk je maar eens in in wat voor soort huizen ze nog meer zullen komen, ik bedoel de grootste tokkies maken ook zat kids zegmaar gerust.
Als jij laat merken dat je een plan hebt en vertelt wat je nog gaat afmaken/kopen en ze zien een ‘normaal’ huishouden dan is er echt niks aan de hand hoor. Sowieso is er niks aan de hand, ze zijn er om jou te helpen.
één maand geleden
Wij hebben de intake een aantal weken geleden gehad, maar ze heeft alleen aan de keukentafel gezeten. Ze heeft niets in het huis bekeken. Ging voornamelijk over wat we kunnen verwachten van kraamzorg, welke spulletjes we in huis moeten halen, of we nog voorkeuren hadden etc.
één maand geleden
Bij ons was het een gezellig gesprek aan de keukentafel en op ons verzoek is de hoogte van het bed opgemeten. Wij vonden het juist heel fijn in gesprek om wat dingetjes door te spreken en wat vragen te beantwoorden. Ik was van tevoren ook een beetje zenuwachtig. Maar ik bedacht me ook dat er vast een hoop mensen zullen zijn die het allemaal minder goed op orde hebben en ook daar worden de kindjes liefdevol opgevoed. Dus als mijn huis niet helemaal op en top in orde is, zal dat geen ramp zijn.
één maand geleden
Geen zorgen maken hoor. Ze vertellen wat je kunt verwachten, en wat je in huis moet hebben. Ze vragen ook naar jouw wensen en waar de kraamverzorgster kan kamperen. En dan zijn er een aantal dingen die op orde moeten zijn: bed op hoogte, bad op hoogte, trapleuning moet vast zitten, en schoonmaakspullen in huis. Ze gaat je huis niet beoordelen op kindveiligheid.
één maand geleden
Ik was hier vorig jaar ook heel huiverig voor. Uiteindelijk was het een heel gezellig keukentafel gesprek! Ze gaf wat tips en vroeg aan ons of wij bepaalde verwachtingen hadden. Uiteindelijk kwam het meisje van de intake ook de eerste dag toen we net uit het geboortecentrum kwamen was heel fijn. De volgende dag een andere kraamzorg en man wat heb ik gehuild toen ze einde kraamweek weer ging🥹😹
Hoef je echt geen zorgen te maken! Bij ons was het vorig jaar echt chaos in huis heeft ze niks van gezegd.
ADMIN
één maand geleden
Bij mijn dochter had ik dus ook als een gek het huis lopen boenen, babykamer helemaal afgemaakt en alles tot in de details perfect. Bleken ze alleen een kop koffie te komen drinken aan de keukentafel. Boven hebben ze niet eens gezien😅. Ik dacht echt dat ze bij mij in de lades kwamen kijken of ik de lakentjes wel gestreken had, niet dus!
Nu bij de tweede hebben we een video belletje als intake. Vind ik ook prima!
één maand geleden
Wat de meesten hier ook al zeggen, geen zorgen maken! Bij ons ging ze wel ff naar de babykamer kijken en de badkamer en ons bed, maar we woonden toen nog in een appartement dus was ook zo gedaan.. ze ging meer kijken of dingen aan arbo-richtlijnen voldeden voor de kraamhulp straks en niet per se kindveiligheid dacht ik.. dus idd hoe hoog is het bed (ivm klossen), commode hoog genoeg? etc. .. ze had toen ook n uitzetlijstje met dingen die men in huis moet hebben.. zoals 2 emmers voor some reason etc.. maar het voelde niet als een controle, meer als advies/tips en kennismaking!
één maand geleden
Reactie op KiWu2021
Wat de meesten hier ook al zeggen, geen zorgen maken! Bij ons ging ze wel f ...
Die emmers zijn ivm thuisbevalling.
één maand geleden
Bij mij was het echt een flop. 🫢Had meer informatie verwacht. Een kopje koffie gedronken, 10 minuten geluisterd naar eventuele tips, 20 minuten geluisterd naar haar leven en daarna ging ze weer. Ook niet boven gekeken terwijl ik juist daarop hoopte haha. Ik weet wel dat kraamzorg naar een trapleuning kijkt, dus als je die hebt hangen, heb je die iig 😜
één maand geleden
Reactie op M_1986
Wat een verschil haha ze is hier ruim een uur geweest
Nou echt hoor! Dat is een enorm verschil 🙈