36 Reacties

2 maanden geleden

Bij mij nooit het hele huis geïnspecteerd, gewoon gehad over hoeveel uur je recht op heb, de werkomstandigheden voor de kraamverzorgende (bijv. bed op klossen gezet), of er parkeerplek voor de deur is of je huis goed bereikbaar is met ov, je gezinssamenstelling, of je huisdieren hebt etc.

2 maanden geleden

Bij ons dronk ze alleen wat en was het wat standaard vragen beantwoorden. Echt meer een kennismaking verder niets, binnen halfuur weer vertrokken! 😅 wij hadden idd ook alles netjes opgeruimd en babykamer ready, maar was dus niet nodig…

2 maanden geleden

Huh. Komt kraamzorg bij jullie allemaal thuis langs? Mijn intake was telefonisch (vorige zwangerschap ook)

2 maanden geleden

Reactie op Ravne

Huh. Komt kraamzorg bij jullie allemaal thuis langs? Mijn intake was telefo ...
Hier inderdaad huisbezoek. Zowel bij de eerste als 2e. Terwijl bij 2e dezelfde organisatie is.

2 maanden geleden

Reactie op Ravne

Hier kwamen ze vorig jaar bij mn eerste zwangerschap fysiek langs voor de intake, nu bij de tweede heb ik in december een telefonische intake.

2 maanden geleden

Reactie op Ravne

Toevallig vandaag ook telefonisch intake gehad. Bij de vorige zwangerschap (2021) was het wel aan huis

2 maanden geleden

Reactie op Ravne

Bij mijn eerste zwangerschap was het via Teams vanwege corona. Deze keer kwamen ze wel langs, omdat mijn eerste zoontje te vroeg was geboren en we dus eigenlijk nooit ‘normale’ kraamzorg hebben gehad. Als dat wel het geval was geweest was dit gesprek ook telefonisch geweest

2 maanden geleden

Haha nou, ik ben zojuist ook gebeld voor een intake! Vroeg me al af wanneer aangezien hier opeens iedereen al een afspraak lijkt te hebben🤣.. Bij ons is het ook de 2e dus daarom gaat het kennelijk ook via beeldbellen (Kraamvogel).. blijkbaar dus normaal als ze al een keer geweest zijn!

2 maanden geleden

Ik kreeg toevallig vandaag ook een berichtje, ik heb een telefonisch gesprek omdat het onze tweede is.

2 maanden geleden

Bij mij is ze niet eens door het huis gelopen. Ze wilde vooral de gegevens checken. Zorgen dat de route naar het huis bekend is en goed in het systeem staat (nieuwbouw) en kletsen. Wij hadden ook echt een kletskous. Is bijna 2 uur bij ons geweest!

2 maanden geleden

Reactie op Cvgx

Bij mijn eerste zwangerschap was het via Teams vanwege corona. Deze keer kw ...
Hier zelfde verhaal. Ook nooit kraamzorg gehad door vroeggeboorte en pas na weken thuis. Maar alsnog geen thuis bezoek, en die 1e keer dus ook al niet. Ach ja. Prima verder hoor 😪😅

2 maanden geleden

Ik heb ook nog niks gehoord.. ben maandag 28 weken. Heb haar geapt over hoe en wat maar ik krijg geen reactie van haar.. naja we wachten af ik hoor vanzelf wel iets

2 maanden geleden

Reactie op tryingmom

Ik heb ook nog niks gehoord.. ben maandag 28 weken. Heb haar geapt over hoe ...
Ik werd met precies 28 weken gebeld!

2 maanden geleden

Reactie op tryingmom

Denk dat ze allemaal een eigen procedure hebben, hier gebeld met 14 weken en fysieke afspraak met 28 weken.

2 maanden geleden

Reactie op tryingmom

Hier krijgen we bij ongeveer 30 weken een mail om een afspraak te maken 😅

2 maanden geleden

Wij hebben telefonisch inteken gehad omdat wij zwanger zijn van de 3 komen ze niet meer thuis zeiden ze telefonisch ook maar ongeveer 20 minuten geduurd