11 Reacties
8 dagen geleden
Is het blijvende pijn of komt en gaat het?
Anders even een douche nemen om te kijken of het weg trekt
Maar je mag altijd je vk bellen met deze zorgen, ook nu midden in de nacht
8 dagen geleden
Net was het was één heel pijnlijke lange kramp zeg maar, van 3-4 minuten denk ik? En overdag waren het 2 hele lichte krampen.
Ik hoop dat het rustig blijft de rest van de nacht 😅 ik schrok me kapot maar voel me nu wel beter nu het over is..
8 dagen geleden
Ik heb ook twee dagen pijn gehad, bleek gisteren dat de baby is ingedaald. Dus dat zou ook nog kunnen... https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&opi=89978449&url=https://www.24baby.nl/geboorte/de-bevalling/indalen-baby/&ved=2ahUKEwib_amajduJAxVy9LsIHQTfKwwQFnoECCcQAQ&usg=AOvVaw0nHVUmajL6MbWpJbSwEcer
8 dagen geleden
Reactie op hartjesdief
Net was het was één heel pijnlijke lange kramp zeg maar, van 3-4 minuten de ...
Hoe gaat het nu?
8 dagen geleden
Dank je wel. Het gaat wel, ik ben gewoon door gaan slapen en toen ik ‘s morgens wakker werd voelde ik heel lichtjes weer kramp. Als ik het nog een keer zo intens voel, ga ik toch wel bellen...
7 dagen geleden
Hoi! Ik heb uiteindelijk toch wel de verloskundige gebeld. De assistente dacht aan indalingsweeën, omdat er geen regelmaat in zit. Indalingsweeën kunnen ook heel pijnlijk zijn zei ze. En je kan blijkbaar zelfs bloed of slijm verliezen. (Gelukkig is dat niet gebeurd anders zou ik echt niet kalm kunnen blijven)
Pas als er regelmaat in zit moest ik me zorgen maken. Nou gelukkig heb ik sinds gisteren maar 1x heel lichtjes kramp gevoeld.
Het was echt schrikken maar het gaat nu gelukkig goed! De kleine meid blijft hopelijk nog zitten 🤞
Heel erg bedankt allemaal voor jullie steun! 💗💗💗
6 dagen geleden
Reactie op Mamamrll
Ah wat fijn!!! Opluchting. Nu weer lekker gaan genieten 🥰
Dank je wel! Hoe gaat het met jou? Moet je nog in het ziekenhuis blijven? Hopelijk gaat alles goed met jou en de kleine
6 dagen geleden
Reactie op hartjesdief
Dank je wel! Hoe gaat het met jou? Moet je nog in het ziekenhuis blijven? H ...
Ik ben donderdag 'ontslagen' uit het AMC. De longrijpers zitten erin en ben nu 32 weken, wat betekent dat ik in een streekziekenhuis mag bevallen. De krampen blijven en woensdag op donderdag in het amc nog lichte weeën gehad. Geen idee welke kant het opgaat, maar ik mag dit kleine meisje al bijna 3 weken langer bij me dragen dan met mijn 1e dochter (geboren met 29.3). Duimen dat deze kleine nog even blijft zitten, elke dag is er 1 !!