19 Reacties

10 dagen geleden

Mooie meisjesnaam 🥰

10 dagen geleden

Meisje

10 dagen geleden

Meisje

10 dagen geleden

Heeeele leuke meisjesnaam! Persoonlijk zou ik het wel spellen als Jenthe, vind ik wat zachter over komen, maar stond ook op ons lijstje als meisjesnaam. Voor een jongen zou ik ipv de N een L doen, dus Jelte

10 dagen geleden

Hier toevallig ook op het lijstje staan, maar dan Yenthe voor een meisje. In de buurt hier woont een jongen Jente, vandaar dat we een andere schrijfwijze mooier vinden voor meisje

10 dagen geleden

Hele leuke meisjesnaam☺️

10 dagen geleden

Meisje

10 dagen geleden

Meisje

10 dagen geleden

Meisje

10 dagen geleden

Jente betekent meisje in het noors, dus meisjesnaam 😄

10 dagen geleden

Ik vind het een meisjesnaam

10 dagen geleden

Een goeie vriend van ons noemt Jente, en hij is een man dus kan zeker voor beide! 😁

10 dagen geleden

Meisje

10 dagen geleden

Jongen!

10 dagen geleden

Ik ken een Jente, een meid van eind 20 jaar

10 dagen geleden

Meisjesnaam. Ons meisje gaat Jinte heten 🩷

9 dagen geleden

Het is volgens mij een unisex naam! Er heten meer meisjes Jente maar het is ook een jongensnaam. Mijn broertje heet zo. Vind het voor beiden mooi!

9 dagen geleden

Unisex! Mijn dochter heet Yente. Ik heb oa voor de Y gekozen omdat ik 2 mannelijke Jentes ken en dat dus iets sneller met de mannelijke variant associeer. Maar ik zou nooit gek opkijken van een vrouwelijke Jente. Voor een jongen vind ik Jent trouwens ook heel leuk.

8 dagen geleden

Jente bij een jongen? Nog nooit van gehoord! Ja, Jent wel. Ik vind het een onwijs leuke naam, zou zelf niet zo goed weten hoe ik het zou willen spellen.