26 Reacties
15 dagen geleden
Bij ons heeft de box de plaats van de kerstboom ingenomen 😅 Dus wij gaan dit jaar voor losse decoraties en lampjes
15 dagen geleden
Ik wil de boom of dit weekend nog of volgend weekend opzetten en dan kijk ik per dag wat ik doet qua kerstballen ect erin hangen
15 dagen geleden
Wij zijn net klaar met het schilderen van de woonkamer, nu gaan we eerst de meubeltjes van de babykamer in elkaar zetten en als dat allemaal klaar is dan gaat de kerstboom neergezet worden. (Normaal in de kerstvakantie al de kersrdorpjes en dan op 1 november de kerstboom staan)
Ik ben wel pas 25 januari uitgerekend dus ook met 3 weken eerder kan het prima daarvoor moet je toch in het ziekenhuis bevallen en wordt alles vast opgeruimd voordat ik met de baby thuis ben🤣 de planning is wel om alles in meteen 1 en 2 januari op te ruimen in plaats van alles tot half januari te laten staan. En dan de box meteen op de plek van de kerstboom neer te zetten. Wel laat ik de lampjes met kerstballen eraan in de gang nu even voor wat het is en ook in de achtertuin laten we hebt bij een rij lampjes langs de border. (Die gaan er pas in het voorjaar weer uit).
15 dagen geleden
Ik heb toevallig vandaag een smalle kerstboom gekocht. Normaal heb ik een echte, maar rond de tijd dat hij bij ons aan de straat moet is mijn uitrekendatum. Dus leek me niet zo handig.
Had hem net in elkaar gezet om te kijken of de lampjes werken. En stond zo leuk, dat ik mijn partner gevraagd heb hoe erg hij het zou vinden als ik hem laat staan.
Het is gewoon zo gezellig :D dus ga langzaam elke dag wat doen. Vandaag uitpluizen en misschien morgen paar ballen erin.
Gewoon doen als je er graag een wilt neerzetten en volgend jaar weer netjes wachten tot de Sint naar huis gaat (of nieuwe traditie beginnen rond november)
15 dagen geleden
Zodra de bomen te koop zijn, wil ik er eentje halen🎄🎅 Na de jaarwisseling mag die weg. We hebben nog geen box gekocht en als de boom weg is dan kan die direct op die plek komen. Ik ben dan wel uitgerekend op 30 januari dus wellicht als je eerder uitgerekend ben dat je gevoel daarin iets anders is. Ik hoop op een badbevalling dus dat bad moet dan ook in januari ergens komen te staan 😂 Geen idee of je dat al eerder moet hebben
15 dagen geleden
Wij hebben dit jaar besloten om geen kerstboom op te zetten! Heb geen zin in al dat gedoe als ik hoogzwanger ben. Bij de AH kopen wij een klein boompje waar verlichting in zit, en zetten dit in de woonkamer voor de sfeer. Misschien dat we lampjes ophangen en andere versiering, maar daar blijf het bij!
15 dagen geleden
Hier normaal gesproken pas na 6 december.
Vorig jaar ben ik begonnen met een kerstdorp. Dus eigenlijk heb ik nu de kerstkriebels al! 😝 Maar wij kopen altijd een echte boom en die houdt het echt niet tot oud en nieuw.
Boom neerzetten doet mijn man en ik doe alle lampjes en ballen erin, alleen de overige decoratie die opgehangen moet worden mag hij dit jaar ook doen.
15 dagen geleden
Even kijken of hij op een andere locatie kan staan dit jaar vanwege de box (maar dat denk ik wel) en dan gaat die volgend weekend hopelijk opgezet worden. Eerst wat (lege) sinterklaas pakjes erin met de lampjes en dan na 5 december de kerstballen.
Normaal doe ik alles hiervan, dit jaar zal mijn man even moeten helpen met in ieder geval de boom van zolder sjouwen 😅
15 dagen geleden
Wij vieren 1 dec sinterklaas met de fam, daarna gaat de boom denk ik gelijk de kamer in. Ik versier m altijd samen met m’n moeder, dus heb al afgesproken dat zij dit jaar iets meer moet helpen dan normaal ;-). Ik ben 11 januari uitgerekend, het nieuwe jaar gaat de boom er gelijk uit en de box erin. Mocht de baby toch eerder komen, is de box ook zo opgezet.
Kan normaal echt niet wachten tot de kerstboom erin kan, maar nu m’n zoontje 2,5 is en de Sint wat meer mee krijgt, geniet ik juist daar ook heel erg van haha.
15 dagen geleden
Ik heb toevallig net met de fam. Een kunstboom gekocht en ik hoorde m'n man net zeggen dat hij hem met ons zoontje in elkaar zou zetten... dus ik vermoed dat hij straks al staat 🙈 heel vroeg dit jaar, maar ik vermoed dat de baby rond de feestdagen komt en het word allemaal steeds zwaarder .. waarom ook niet. Sinterklaas traditie zet ik niet voort merk ik.. dus hup door naar kerst. Word ook al snel donker. Kom maar op met de gezelligheid
15 dagen geleden
Wij hebben altijd een echte boom. Gaan die 6 december kopen en dat weekend opzetten. 1 of 2 januari weer de deur uit. Maar zo doen we het eigenlijk elk jaar.
Wel meningsverschil over gehad hoor, maar ik ben zo gek op kerst, dat sla ik echt niet over haha.
Hier ook 16 januari uitgerekend. Ons eerste kindje is pas met 41+6 geboren.