26 Reacties

15 dagen geleden

Ik ben 6 januari uitgerekend en de box staat op de plek waar de kerstboom normaal staat. Ik denk dat ik het bij wat losse versiering hou...

15 dagen geleden

Ik wacht tot 6 december. Ga wel voor een iets kleinere boom denk ik anders krijg ik het ook niet voor elkaar🤭

15 dagen geleden

22 november verlof, die week naar kerstwinkel om nieuwe kerstballen te kopen en denk de dag erna opzeggen haha dus zal wel voor 1 december zijn.. zeker soort nesteldrang haha heb er nu al zin in

15 dagen geleden

Hebben het niet gedaan toen ik zwanger was van de 1e. Was toen ook in na januari uitgetekend en geen zin en puff in het optuigen. Afgelopen jaar niet gedaan, want 1 jarige grijpgrage dochter, geen zin in gedoe of dat de kerstboom op dr zou vallen en nu dus weer in januari uitgerekend. Mn vriend wil er wel graag een, moeten maar even kijken hoe het loopt. Net verhuisd en nog niet alles is fijn ingericht. Maar vind het eigenlijk wel leuk dus neig dit keer naar een ja. Eind van de maand is er kerstmarkt, dus wil er dan 1 kopen als we er voor gaan. Hier wordt dan ook geen sinterklaas gevierd, dus niet iets om op te wachten.

15 dagen geleden

We hebben van de week het onderstel van de box geschilderd en daar gaan we aankomende week onze kunst kerstboom op zetten. Als een soort podium. De rechte stukken met spijlen van de box staan op zolder. Zodra de kerstboom weer weg gaat dan kunnen die erop geschroefd worden.

15 dagen geleden

Bij de zwangerschap van mijn zoontje Jonah hebben we nog snel een kerstboom gekocht meteen nadat mijn vliezen waren gebroken. Want ik wou perse een kerstboom hebben voor kerst😂. Wij wonen dan wel naast het tuincentrum dus dat was vlakbij huis. En snachts met opvangen van de weeën was het wel enorm gezellig met de lichtjes moet ik zeggen.🎄 De volgende dag in de middag was hij geboren. Maar deze zwangerschap eind januari uitgerekend dus denk niet dat de boom dan nog staat.