8 Reacties

4 dagen geleden

Je kan je voorkeur doorgeven. Het is inderdaad afhankelijk waar er op dat moment plek is. Bij de eerste kreeg ik de laatste plek in ziekenhuis voorkeur. Vriendin moest een uur verderop

4 dagen geleden

Ja je kunt je voorkeur zeker doorgeven en in je bevalplan zetten. Je bent wel afhankelijk van waar er plek is. Ik kon 2x wel in het ziekenhuis van mijn voorkeur terecht toen ik in de loop van mijn bevalling medisch werd. De walking epidural is (helaas) lang niet in ieder ziekenhuis. Je kunt het beste even op de websites van ziekenhuizen in de buurt kijken, of gewoon even aan je verloskundige vragen die weet het zeker.

4 dagen geleden

Dag, Zoals velen van jullie al weten is het geboorte poliklinieken in Amsterdam west dicht, Olvg west en Vu Mc kan je niet meer bevallen. Dan is Olvg oost, Boven Ij ziekenhuis en Amc een optie.. Je kan je eerste keuze doorgeven natuurlijk maar als er geen plek is gaan ze je toch doorsturen naar een ziekenhuis waar er plek is en soms is dat buiten Amsterdam bijvoorbeeld Zaandam, Haarlem of Leiden etcetera.. Van aantal ervaren vriendinnen gehoord dat Olvg oost beste is.. Leiden was de meest verschrikkelijke.. Het is per ervaring anders dus niets is persoonlijk bedoeld hoor.. Veel succes

4 dagen geleden

Reactie op Eylin 馃尭

Dag, Zoals velen van jullie al weten is het geboorte poliklinieken in Amst ...
Ik ben bevallen in OLVG Oost van de 1e. Voorkeur was toen West, was dichterbij, maar daar was geen plek. Mijn ervaring met Oost is heel goed. De epidural weet ik niet of ze dat daar hebben.. even vragen aan je vk idd.

4 dagen geleden

Bedankt! Ben even op onderzoek uit gegaan en een walking epidural hebben ze in Zaandam en Spaarne Gasthuis (Haarlem?) dus neig naar 茅茅n van die twee als voorkeur ziekenhuis. Olvg Oost anders ook een prima optie als ik het zo hoor. Dank!

4 dagen geleden

Reactie op DaphniCaroline

Bedankt! Ben even op onderzoek uit gegaan en een walking epidural hebben ze ...
Lees net toevallig dat Spaarne gasthuis en ziekenhuis in Zaandam het sinds 2 maanden wel hebben dat Walking epidural. Amsterdam nog niet helaas..

4 dagen geleden

Reactie op Eylin 馃尭

Lees net toevallig dat Spaarne gasthuis en ziekenhuis in Zaandam het sinds ...
Ja top, goed om te weten! Dankjewel 馃馃

4 dagen geleden

Reactie op DaphniCaroline

Bedankt! Ben even op onderzoek uit gegaan en een walking epidural hebben ze ...
Ik ben 11 jaar geleden bevallen in spaarne gasthuis echt een super ziekenhuis om in te bevallen馃グ馃グ