14 Reacties

vorige week

Heeft hij er ook steeds last van? Ik herken het wel, maar gelukkig is ze niet steeds zo ziek dat ze ook echt last heeft. Momenteel hebben we ook weer beide een verstopte neus en zit ik hele tijd slijm af te vegen en af en toe wat overgeven, maar ze is verder gewoon vrolijk en zichzelf.

vorige week

Reactie op Ikigai

Heeft hij er ook steeds last van? Ik herken het wel, maar gelukkig is ze ni ...
Ja echt niet normaal veel ziek… niet meer leuk.. hoop dt jou kleintje nie zo ziek wordt 😢

vorige week

Gekke vraag misschien, maar snurkt je baby wel eens..?

vorige week

Reactie op Minea

Gekke vraag misschien, maar snurkt je baby wel eens..?
Haha niks is een gekke vraag hier, Nee hii snurkt niet

vorige week

Reactie op Angeline30

Haha niks is een gekke vraag hier, Nee hii snurkt niet
Aah oke! Heel vaak verkouden/slijm/koortsig en snurken zijn namelijk tekenen dat de huisarts of kno arts eventjes mee moet kijken naar de amandelen..! Helaas is het wel echt het seizoen voor verkoudheden, je kan proberen een wat kleinere sociale bubbel aan te houden of bij twijfel alsnog even langs de huisarts gaan. Maar hopelijk is het snel voorbij 🙂

vorige week

Reactie op Minea

Aah oke! Heel vaak verkouden/slijm/koortsig en snurken zijn namelijk tekene ...
Ik heb zo een afspraak bij de huisarts kijken wat ze gaan zeggen🙌

vorige week

Onze dochter van 10 maanden is ook alleen maar ziek, wij zijn doorgestuurd naar de KNO arts om te kijken of haar amandelen te groot zijn of dat ze buisjes moet.

vorige week

Reactie op browneyes1502

Onze dochter van 10 maanden is ook alleen maar ziek, wij zijn doorgestuurd ...
Ben je al geweest? Ik ben vandaag langs de huisarts geweest en ben doorverwezen na de kinderarts

vorige week

Reactie op Angeline30

Ben je al geweest? Ik ben vandaag langs de huisarts geweest en ben doorverw ...
Nee wij zijn nog niet geweest, wij hebben wel regelmatig afspraken bij de kinderarts vanwege haar slechte start maar ik denk dat zij jullie ook door gaat sturen naar de KNO.

vorige week

Reactie op browneyes1502

Nee wij zijn nog niet geweest, wij hebben wel regelmatig afspraken bij de k ...
Hmm, jullie ook veel beterschap.. hoop dat de kids snel genezen

5 dagen geleden

Ik herken dit! Ons zoontje van 10 maanden is ook heel vaak ziek. Hij wil dan bijna geen eten en de fles gaat ook niet heel goed. Zijn groeicurve is nu ook echt duidelijk aan het afbuigen is (gewicht nu -2.2). We zijn gisteren bij de huisarts geweest en zijn doorverwezen naar de kinderarts. Het is zo zielig voor hem telkens, maar ook zwaar voor ons. Ik hoop op snelle beterschap voor al onze kleintjes!

5 dagen geleden

Oh hier ook heel herkenbaar! Onze dochter is net 1 geworden en we hebben haar sinds 1 oktober af en aan ziek. Ook continu erg verkouden waardoor ze niet in haar eigen bed (op haar buik met speentje) wil en kan slapen. Dus mijn man en ik zitten afgewisseld de hele nacht met haar op de bank, zodat ze rechtop kan slapen. Hier lopen we inmiddels ook op ons tandvlees. Goede tip van de KNO arts!

5 dagen geleden

Reactie op nathalied91

Oh hier ook heel herkenbaar! Onze dochter is net 1 geworden en we hebben ha ...
Wel heftig hoor, op de bank slapen 😔 hoop dat ze snel hersteld

gisteren

Herkenbaar van mijn 1e ja! De 2e is veel minder vaak ziek.