21 Reacties

2 jaar geleden

Dat is voor iedereen verschillend. Wij hadden een "goedkopere". Achteraf blij mee. Want we hadden vanaf dat ze 1 jaar was een gewone buggy gekocht. Dit was voor ons veel fijner dan de inzet voor op de kinderwagen. Maar andere gebruiken juist altijd de kinderwagen met het zitgedeelte erop.. net wat je fijner vindt

2 jaar geleden

Wij hebben de Kinderkraft B-Tour 3 in 1 Light Grey. Heel fijn wagen, licht om te duwen en een mooie grote bak voor de kindje luiertas erbij is ook groot genoeg en de bakje onderaan kan je ook wat boodschappen mee doen. Vanaf 6 maanden kan je hem ombouwen na een Buggy waar de kleine in zit, en die is ook prima, 3 standjes, zitten/half zitten en liggen. De autostoel ervan hebben we echter niet gebruikt, dus daar heb ik geen ervaring mee,, omdat we een Isofix base hebben. Maar de wagen is echt top en dat voor een prima prijs.

2 jaar geleden

wij hebben voor de eerste een Nuna Mix Next gekocht, we vonden deze heel fijn lopen ( in winkel proberen) hij klapt mooi klein op en kwam heel goed uit de verschillende testen van de consumentenbont. Echter komt nummer 2 nu wat snel en dan is t fijner als je een duowagen kan maken? Dus hebben wij voor tijdelijk een nuna demi grow op Marktplaats gevonden. ☺️ Ik zou lekker naar een winkel gaan en het 1 en ander uit proberen, dan thuis nog eens reviews gaan lezen van de kanshebbers en daarna nieuw of op marktplaats kopen. Het is zo persoonlijk ook afhankelijk van t soort ondergrond waar je veel op rijdt ( lucht banden of niet).

2 jaar geleden

Wij zijn dik tevreden over de Easywalker Harvey, makkelijk in gebruik en rijd fijn. Wij hebben hem eind 2020 gekocht dus neem aan dat nieuwere types alleen maar verbeterd zijn. Je moet even in de winkel kijken en goed uitproberen met in- en uitvouwen, wisselen van reiswieg en zitje. Kijk ook of die goed in de auto past. Als je graag in kortere tijd een tweede kindje wil is het slim om te kijken wat de uitbreidingsopties zijn.

2 jaar geleden

Wij zijn erg blij met onze Nuna Mixx Next. Kwam als beste uit de test van de consumenten bond en ook mijn schoonmoeder zegt dat deze fijner is dan de joolz wagens van mijn schoonzussen. We zijn recentelijk wel overgestapt op een buggy omdat deze kleiner in klapt en makkelijker mee te nemen is. We hebben de bugaboo butterfly en daar ben ik ook erg tevreden over. Ik zou vooral aanraden zelf te gaan kijken en proberen wat jullie fijn en belangrijk vinden. Bedenk het gedoogde gebruik. Lopen jullie veel? In het bos of alleen op bestraatte paden? Is het handig als het een duo wagen kan worden? Hoe werkt de sluiting? Kan je hem makkelijk in en uit klappen met één hand of zonder er te lang mee bezig te zijn of zonder hulp van een ander? Je bent niet altijd samen met iemand als je op pad bent. Hoe belangrijk is het Hoe klein hij in klapt? Hoe luxe wil je de wagen? Is het voor het eerste jaar en stap je dan over op een buggy? Ik zou ook zeker marktplaats in de gaten houden, daar staan er vaak ook zat op van goede merken. Meestal kunnen die echt nog wel een ronde mee.

2 jaar geleden

Ik heb de bugaboo Cameleon 3, voor iemand zonder auto en afhankelijk is van ov / veel lopen is dit echt een super fijne flexibele wagen. Nadeel, weinig boodschappen ruimte onderaan. Een mooie stads wagen voorderest.

2 jaar geleden

Wij hebben de Harvey2 en nog steeds super blij mee! Hij loopt echt heel lekker, lekker wendbaar en super makkelijk in te klappen wat voor ons uiteindelijk doorslaggevend was! Enige minpuntje is dat de wieg en het wandelwagenzitje wat klein zijn.. nu voor mijn dochter van 2,5 mag dat zitje wel wat groter, máár volgens mij heeft Easywalker precies deze punten (en nog meer kleine dingen) verbeterd met de Harvey3!

2 jaar geleden

Hier een stokke-fan! Wij hadden eerst de explory. Bij de laatste een 2e hands joolz maar daar vond ik niks aan, ook omdat bijna iedereen die heeft 😉 stokje reed echt heerlijk en is lekker hoog.

2 jaar geleden

Mutsy Nio, erg blij mee!

2 jaar geleden

Reactie op KKato

Mutsy Nio, erg blij mee!
Is mutsy niet failliet? Ik heb de evo gebruikt bij mijn oudste, 4 jaar plezier van gehad. Voor mijn middelste de nio gebruikt. Alleen was er iets met het stoeltje, wanneer een kindje in het zitje zit, kan je deze niet van stand veranderen. Althans wel naar ligstand maar niet meer terug naar zitstand. Dan klapt die heel de tijd naar beneden. Nooit met de evo gehad. Heb trouwens ook de buggy (nexo) nog staan, heel enkel keertje gebruikt.

2 jaar geleden

Ik heb momenteel de Bugaboo donkey, deze kan je gebruiken als duo wagen. Ideaal als je een tweeling hebt, of 2 kindjes met weinig leeftijdsverschil. De wagen rijdt soepel en zwenkt heel makkelijk.

2 jaar geleden

Reactie op Anouk Michelle

Is mutsy niet failliet? Ik heb de evo gebruikt bij mijn oudste, 4 jaar plez ...
Ze waren failliet idd maar er is nu wel weer een nieuw model uit 🤷‍♀️ wij hebben een mutsy icon en het is 1 groot drama. Als deze zwangerschap goed blijft gaan (net positief getest) gaan wij kijken naar een nieuwe wagen.

2 jaar geleden

Ik zou het uittesten bij babypark, en dan gewoon kijken wat jij prettig vind

2 jaar geleden

Hier ook stokke fan, lekker hoog en stuurt makkelijk overal doorheen. Kijk vooral naar de buggy inzet, die bak gebruik je Max 6 maanden :)

2 jaar geleden

Joolz!

2 jaar geleden

Sleeworld! Echt een aanrader 😀

2 jaar geleden

Reactie op hvw

Hier ook stokke fan, lekker hoog en stuurt makkelijk overal doorheen. Kijk ...
Dit dus! Ik snap nog steeds niet hoe maar met onze eerste heb ik veel meer tijd besteed aan de reiswieg dan aan het zitje zelf toen we aan het kijken waren. Oh wat hebben we daar spijt van gehad.

2 jaar geleden

Ik heb 3 meiden en daardoor 3 verschillende kinderwagens gehad. Bij de oudste mutsy evo, echt helemaal versleten en super fijn. Daardoor bij de 2de voor de mutsy nio gegaan, helaas was het zitje niet in orde, kwamen we natuurlijk pas achter toen we hem gingen gebruiken en was die al uit de garantie 😵. Omdat de derde er snel achteraan kwam hebben wij een Bugaboo donkey gekocht. Een ideale duo wagen waarbij de kindjes naast elkaar zitten ipv onder elkaar. Het voordeel is dat je deze ook als enkele wagen kan gebruiken, dan komt er een extra boodschappen mandje naast. Dus weet je dat je voor een 2de wilt gaan, is het misschien wel handig om de donkey te halen.

2 jaar geleden

Mijn advies zou zijn om te kijken of je ergens een mooie tweedehands kinderwagen kunt kopen. Wij zijn tevreden over onze tweedehands kinderwagen van Maxi Cosi. Ze zijn zo duur, maar je gebruikt ze maar zo kort.

2 jaar geleden

Doona