9 Reacties

2 maanden geleden

Ik zou vooral wat kinderwagen uittesten bij babywinkel. Vooral om te kijken hoe je deze vind lopen.

2 maanden geleden

Kinderwagen is heel persoonlijk. Ligt eraan wat je ermee wil gaan doen, het bos in of vooral in de stad. En wat je zelf belangrijk vindt aan een kinderwagen. Het beste is om de verschillen zelf te voelen in de winkel. Zelf zitten we te twijfelen tussen een Bugaboo fox of uppababy vista . Vooral omdat die in een bos nog steeds fijn rijden door vering en grote wielen

2 maanden geleden

Wij hebben bij de eerste gekozen voor een joolz geo2. Vanwege de grote wielen en grote mand. Veel kinderwagens hebben echt een minimandje. Uitgetest in de winkel en daarna 2ehands gekocht.

2 maanden geleden

Ik zou vooral gaan uittesten. Persoonlijk vond ik de Joolz verschrikkelijk lopen en de Bugaboo vind ik echt niet mooi. Wij zijn dus gedaan voor een Easywalker

2 maanden geleden

Wij hebben een Joolz Day (variant weet ik niet meer) en heel tevreden van! Vervolgens hebben wij ook de Joolz Aer en daar ben ik meer dan tevreden van, in mijn ogen een lifesaver. Super licht, Gemakkelijk te plooien,.. maar zeker eens uittesten wat voor jullie het best werkt. Ik wou een buggy dat soepel rijdt, makkelijk om te wandelen, licht om de draaien,..

2 maanden geleden

Ik ga de Joolz day+ premium pink halen. Vind de joolz heel fijn en wat hoger. De bugaboo vond ik zelf vrij laag terwijl ik al vrij klein ben (1,61). Zal vooral even kijken in de winkel wat je fijn vind ook met inklappen en vervoeren in de auto!

2 maanden geleden

Ik heb een nuna gedaan ivm lucht wielen

2 maanden geleden

Ik heb Bugaboo donkey een tweeling- duowagen. Aanschaft toen ik mijn derde kreeg. Super handige wagen voor als je weet dat je 2 kinderen vlak na elkaar wilt. De wagen is soepel, de wielen zwenken snel en de wagen past door elke deur en in elke winkel.

2 maanden geleden

Zou eerst alles even uitproberen. Wij gaan nu voor Bugaboo duo kinderwagen. We hadden een Stokke X-plory X maar snel een tweede dus nu voor de duo van Bugaboo. Vind ik fijner zodat ik beide kindjes tegenlijk kan zien en niet onder elkaar of achter elkaar.