75 Reacties

2 maanden geleden

Nee niets van gemerkt, bij eerste zwangerschap ook niets van gemerkt

2 maanden geleden

Nee nergens last van, ook bij mn eerste zwangerschap niet. Welke bijwerkingen heb je last van?

2 maanden geleden

Ik ben super gevoelig en al wat ouder dus merk veranderingen snel op, ik werd de dag erna wat verkouden en erg moe. De baby was ook 3 dagen echt rustiger. Verder een harde rode pijnlijk bult op m'n arm.

2 maanden geleden

Ik ben daarna erg ziek geweest, spierpijn in mn lichaam en echt niet lekker. Duurde wel maar 2 a 3 dagen

2 maanden geleden

Bij mijn 1e zwangerschap heb ik geen klachten gehad.. Maar nu ben ik echt vreselijk moe, soms hoofdpijn en vanmorgen diarree.

2 maanden geleden

4 uur na de vaccinatie werd ik ziek. Ik kreeg de griep,, die zeker 4 dagen heeft aangehouden. :(

2 maanden geleden

Ik heb ‘m net gehaald en kon gelijk de griepprik halen. Benieuwd of ik bijwerkingen krijg.

2 maanden geleden

Reactie op nikkieV

4 uur na de vaccinatie werd ik ziek. Ik kreeg de griep,, die zeker 4 dagen ...
Wat vervelend.. wat voor klachten had je ?

2 maanden geleden

Nee helemaal niet. Heel klein beetje stijve arm met fitness maar stelde niks voor.

2 maanden geleden

Reactie op Vienna37

Wat vervelend.. wat voor klachten had je ?
Zeer lichaam, pijnlijke huid, hoofdpijn, niet in staat om het bed uit te komen zeg maar. Volgende dag enorm verkouden, en hoofdpijn.

2 maanden geleden

Alleen wat meer vermoeidheidsklachten en hoofdpijn (niet extreem, wel zeurderig). Gevoeligheid van prikken is de dag erna al minder geworden bij mij

2 maanden geleden

Had een blauwe plek en mijn arm deed ter plaatse van de injectie pijn voor een dagje, daarna niets meer opgemerkt!

2 maanden geleden

Ik ook nergens last van gehad, ze waarschuwde wel voor griepklachten

2 maanden geleden

Nee nergens last van gehad. Alleen spierpijn in de arm waar die gezet was

2 maanden geleden

Ik heb ook weinig last ervan gehad. Alleen heb ik nu op de prikplek een bultje net wat groter dan een muggenbult. De prik is afgelopen donderdag gezet, ik vind het wel gek. Kan dat me van de vorige keer niet herinneren. Het is heel oppervlakkig dus het zal toch ook niet de vloeistof van de vaccinatie zijn lijkt me. 🤔

2 maanden geleden

Ik heb spierpijn in mn arm en de baby is ineens heel veel rustiger. Heb hem vandaag amper gevoeld sinds de prik, wat heel atypisch is

2 maanden geleden

Behalve spierpijn geen verdere klachten gehad of verandering. Heb 'm nu voor de 3e keer gehaald binnen 6 jaar. Geen idee of dat nog verschil maakt.

2 maanden geleden

Reactie op 4my

Ik heb spierpijn in mn arm en de baby is ineens heel veel rustiger. Heb hem ...
Bijzonder hè dat had ik dus ook, 3 dagen. Ik begon aan mezelf te twijfelen, maar gister dag 4 was hij weer normaal bewegelijk en toen wist ik dat m'n gevoel klopte

2 maanden geleden

Reactie op minke1985

Bijzonder hè dat had ik dus ook, 3 dagen. Ik begon aan mezelf te twijfelen, ...
Fijn om te horen dat ik niet de enige ben, ik moet zeggen dat ik er niet helemaal gerust op ben

2 maanden geleden

Ik heb geen bijwerkingen gehad, is inmiddels weer 5 weken geleden, behalve een beetje een blauwe plek. Ik had die middag of de volgende dag ook een echo waarop ik mijn zoontje heel veel zag bewegen.