75 Reacties
2 maanden geleden
Bij de eerste zwangerschap nergens last van gehad. Bij de tweede nu had ik de prik op vrijdag gehaald, zaterdag voelde ik mij al niet zo lekker en vanaf zondag was ik echt ziek. Maar op maandag testte ik ook positief op corona, dus of ik echt last had van de prik weet ik niet 🤷🏼♀️ de verloskundige zei wel dat het een vervelende samenloop was, want mijn lichaam moest nu vechten tegen het coronavirus en tegen hetgeen wat ze inspuiten bij zo’n vaccinatie
2 maanden geleden
Ik had alleen een klein beetje een stijve arm, maar vminder dan van de corona booster een week eerder. Daar overigens verder ook geen last van gehad, terwijl ik meestal een paar dagen uit de running ben dan, lijkt wel alsof ik vaccinaties nu beter kan hebben dan anders 😅
Zul je zien dat ik volgende week hondsberoerd word van de griepprik 🫣🤣
2 maanden geleden
Nu een week later voel ik nog waar die gezet is, en 1-2 dagen later voelde ik me niet zo heel denderend beetje een kater achtig gevoel
2 maanden geleden
Reactie op Cvgx
Bij de eerste zwangerschap nergens last van gehad. Bij de tweede nu had ik ...
Oh dan viel het inderdaad net vervelend samen..
Ik heb 2 wk terug een flinke griep gehad, misschien ook wel corona. Gelukkig daar wel met een weekje van opgeknapt..
Hoe is het nu met jou?
2 maanden geleden
Ik heb hem gisteren (woensdag) gehad en nu verkouden. Mijn vriend is arts apotheker en die zei dat het onlogisch is dat het van de vaccinatie komt. Ik heb echt net griep gehad dus waarschijnlijk was het nog niet helemaal klaar.
Ik werk op een school en super veel collegas en kinderen zijn momenteel ziek. Het gaat echt rond
2 maanden geleden
Reactie op bumblebeedc
Ik had alleen een klein beetje een stijve arm, maar vminder dan van de coro ...
Mijn verloskundige vertelde dat dat te maken kan hebben met dat als je als kind al gevaccineerd bent je onderliggend toch al wat afweer hebt, ipv compleet nieuw zoals met de eerste corona vaccinaties. Man wat ben ik daar toen een partij beroerd van geweest zeg. Ga de 22 weken prik alsnog strategisch proberen in te plannen met een lang weekend er achteraan ofzo, want ik reageer normaal ook altijd heftig op alle prikken hahaha
2 maanden geleden
Hier ook flink bijwerkingen gehad! Moe, niet lekker, hoofdpijn, en mijn arm doet na 5 dagen nog pijn
2 maanden geleden
Met welk termijn hebben jullie de kinkhoest vaccinatie laten zetten. Ik heb de afspraak staan als 30+4 weken zwanger ben.
2 maanden geleden
Reactie op Anouk Michelle
Met welk termijn hebben jullie de kinkhoest vaccinatie laten zetten. Ik heb ...
Ik kon steeds niet omdst ik zat te kwakkelen met een blaasontsteking, toen griep, toen een buikgriep etc etc.
Dus ik dacht vandaag (27+6) 'oké nu ga ik echt een afspraak maken'
Hebben ze ook pas plek over een maand 🙈