75 Reacties
2 maanden geleden
Reactie op Anouk Michelle
Met welk termijn hebben jullie de kinkhoest vaccinatie laten zetten. Ik heb ...
Ik ook rond die termijn, omdat ik het dan kan combineren met de griepprik
2 maanden geleden
Reactie op Anouk Michelle
Met welk termijn hebben jullie de kinkhoest vaccinatie laten zetten. Ik heb ...
23 weken heb ik het gedaan. Week daarna griep- en covidvaccinatie.
2 maanden geleden
Reactie op Mistique
Wat vreemd.. hier in amsterdam kun je gewoon binnenlopen elke dag bij een g ...
Hier ook niet hoor. Alleen op donderdagmiddag bij het consultatiebureau. Maar ik woon in een dorp.
2 maanden geleden
Reactie op beebies
Ik wil de afspraak combineren met de griepprik. Ik ga morgen bellen om te h ...
Ik heb gisteren de combi gekregen, griep en kinkhoest, op aanraden van de huisarts. Had namelijk eigenlijk twee aparte afspraken hier voor staan. Ze vertelde me dat het effectiever was om allebei tegelijk te doen en ben daar maar op af gegaan. Maar sodeju hey, ik voel me echt niet lekker. Hou rekening dat je die avond/volgende dag geen belangrijke dingen planned, want ik ben niet in staat om te werken. Rillerig, spierpijn, lichte verhoging en verkouden. Begrijp me niet verkeerd, ben blij dat ik ze heb, maar vraag me toch af of aparte afspraken niet minder intens waren geweest.
2 maanden geleden
Ik heb gisteren ook de combi gekregen. Maar pfff wat voel ik me beroerd. Weet wel van mezelf dat mijn lijf heftig reageert op vaccinaties maar met een actieve dreumes die rondloopt is het flink aanpoten. Gelukkig is mijn partner vandaag thuis en doe ik straks ff lekker het middagdutje mee met hen
2 maanden geleden
Ja.. erg moe & daarbij het gevoel alsof iemand hard tegen mijn arm heeft gestompt 😬
2 maanden geleden
Reactie op Jiggles
Ja die arm is niet zo prettig. Kun je ook niet echt op liggen. En je hebt a ...
Nou precies dat 😅
2 maanden geleden
Reactie op Celiny87
Ik heb de kinkhoest met 22 weken gehaald, dus zo’n 7 weken geleden. Geen bi ...
Ik heb gisteren ook de griepprik gehaald (nu ben ik compleet 😅), heb nog nooit zo weinig last gehad van mijn arm na een prik als nu. Alleen als ik op de prikplek duw voel ik het een beetje, maar verder geen stijve arm of niets (wel fijn met een weekendje weg in het vooruitzicht 🙃)
23 dagen geleden
Alweer een maand geleden dit topic, maar weten jullie nog hoe lang jullie last hadden van de pijn in je arm? Ik heb de prik vandaag gehaald, beetje uitgesteld omdat dat geen probleem was en heb nu een beurs gevoel waar er is geprikt. Vraag me nu een beetje af hoe lang dat gemiddeld duurt 😅
23 dagen geleden
Reactie op Eva_Noorwegen
Alweer een maand geleden dit topic, maar weten jullie nog hoe lang jullie l ...
Bij mij een paar dagen