75 Reacties

23 dagen geleden

Reactie op Eva_Noorwegen

Alweer een maand geleden dit topic, maar weten jullie nog hoe lang jullie l ...
Bij mij was het de volgende ochtend over. Wel al bijna drie week keelpijn wat ik anders noooit heb..

23 dagen geleden

Ook geen last gehad

23 dagen geleden

Nee niks van gemerkt

23 dagen geleden

Bedankt voor alle reacties, gewoon afwachten dus 🙃

23 dagen geleden

Reactie op Eva_Noorwegen

Alweer een maand geleden dit topic, maar weten jullie nog hoe lang jullie l ...
Nu een week gelden de prik gehaald zei gisteren nog tegen m’n man de plek voelt echt nog beurs en zit een schijf.., vandaag wel minder pijnlijk eindelijk 😉 sinds gisteren ook last van m’n keel en verkouden maar of het met elkaar te maken heeft🤷🏼‍♀️

23 dagen geleden

Een paar daagjes volgens mij. Ik had griep in de ene arm en kinkhoest in de andere. Maar last is een groot woord, als ik er over nadacht voelde ik het, kinkhoest meer dan griep.

23 dagen geleden

Reactie op StijlvolleKolibrie502102

Nu een week gelden de prik gehaald zei gisteren nog tegen m’n man de plek v ...
Vermoed dat dat laatste compleet toeval is, verkoudheden vliegen je nu om de oren 😅 Ik had overigens van de kinkhoest prik niet tot nauwelijks last, terwijl ik meestal van vaccinaties wel een paar dagen een stijve arm krijg. Bij de griep en covidprik viel het dit jaar ook erg mee, net alsof zwanger zijn hierbij geholpen heeft? 😅

VRIEND

23 dagen geleden

Reactie op StijlvolleKolibrie502102

Nu een week gelden de prik gehaald zei gisteren nog tegen m’n man de plek v ...
Ik had ook nog een week last van een schijf en pijnlijk gevoel in m’n arm. Gelukkig zakte dat toen snel weer af 😁

22 dagen geleden

Reactie op bumblebeedc

Vermoed dat dat laatste compleet toeval is, verkoudheden vliegen je nu om d ...
Dat is zo idd maar door m’n werk is m’n weerstand meestal erg goed en pik ik weinig mee vandaar dat ik de link lag😉 Haha zou kunnen idd je lichaam werkt toch iets anders met veel dingen😇

22 dagen geleden

Ik had de prik in mijn bovenbeen laten zetten, had wel een beurse plek maar was gewoon alsof ik mij hard gestoten had. Was echt ideaal want zo kon ik tenminste op elke zijde liggen om te slapen. (wel zo'n 2,5e dag flink beroerd geweest, maar ik ben gewoon pussy en reageer altijd heftig op dit soort dingen)

22 dagen geleden

Ik heb 2 weken lang last gehad van spierpijn in de arm waar ik de vaccinatie heb laten prikken. De dag daarna heb ik me beroerd gevoeld!

22 dagen geleden

Ik heb hem niet genomen :)

22 dagen geleden

Gisterochtend dus gehad en nu al minder pijn/stijfheid in mn arm, verder nergens last van.

22 dagen geleden

Reactie op El.11

Ik heb hem niet genomen :)
Haha, dan heb je lekker helemaal nergens last van 😉