20 Reacties
één maand geleden
Reactie op Jimmi91
Hier ook al gewassen. Ik heb het nu gewoon al gevouwen liggen in de commod ...
Oh ja dat is ook handig!
één maand geleden
Ik heb het ook al gewassen/zit midden in de was met bijna 29 weken. Wij hebben heel veel gekregen, dus vond t fijn om alles al uitgezocht te hebben met wat we nog nodig hebben en wat we al hebben en overige kleding wat we niks vinden of veel spuugvlekken heeft , hebben we in de kleding zak gedaan.
Denk dat ik in m'n verlof nog wel een keer alles van 50 ga wassen en strijken, zodat het lekker vers/stofvrij is. Maar als ik daar geen energie voor heb, dan hoeft t niet perse meer.
één maand geleden
Ik heb alles gevouwen en al in de kast georganiseerd zodat ik goed overzicht heb wat ik allemaal al heb. Ik heb het nog niet gewassen vind ik het persoonlijk te vroeg voor (ik ben 29 weken) maar rond de 33/34 weken wil ik alles wassen en weer in de kast doen met geurzakjes van zwitsal (heb ik met ons eerste kindje ook zo gedaan)
één maand geleden
Aangezien jullie al goed bezig zijn, wat voor was producten hebben jullie gebruikt? Wasmiddel, wel/geen verzachten?
één maand geleden
Reactie op joanne1122
Aangezien jullie al goed bezig zijn, wat voor was producten hebben jullie g ...
Uiteindelijk gegaan voor eigen wasmiddel en geen was verzachter
één maand geleden
Persie sensitive wasmiddel en wasverzachter van neutral. Vind wasverzachter fijner maar baby's (en onze dochter met parfum allergie)kunnen vaak niet tegen wasverzachter met parfum erin
20 dagen geleden
Reactie op Mirandav85
Op hoeveel graden hebben jullie de kleertjes gewassen?
40
20 dagen geleden
Tip voor de dames die net als ik starten met wassen; wasmiddelbakje even uitpoetsen, wasmachine leeg laten draaien op 90 graden en daarna gewoon het schoonmaakprogramma draaien (die doet hij bij mij “maar” op 60 graden). Ik wilde zeker weten dat alle oude wasmiddelresten eruit waren!
Ik doe er altijd wel wat teveel wasmiddel in, dus zo 1x in de zoveel tijd op 90 leeg draaien en dan zie ik idd een schuimlaagje op het water liggen. Terwijl ik toch écht goed oppas..
18 dagen geleden
Ik heb alles op 40° met neutral gewassen, zonder wasverzachter of geurtjes. Wel in de kast een geurbuiltje van robijn zwitsal gehangen, dan krijg je wel de lekkere babygeur in de kamer, maar niet op de kleertjes 😀
Overigens - ik stop alle babysokjes in een waszakje, anders eet je machine het geheid op!
18 dagen geleden
Reactie op Frummel90
Ik heb alles op 40° met neutral gewassen, zonder wasverzachter of geurtjes. ...
Goede tip! Die zijn idd echt heel klein 😅🫣