8 Reacties
18 dagen geleden
Met de 20 weken echo zaten wij op P13 dus ben benieuwd naar de groei echo over 2 weken. Kleine kindjes zitten bij ons in de familie en alles was in proportie. Dus ik maak me geen zorgen en nog steeds niet eigenlijk. Broertjelief woog er nog geen 2300 gram bij de geboorte en is nu 1.90cm.
18 dagen geleden
Je bent zelf p0.2 ongeveer. Dan klinkt een baby van p11 helemaal niet raar. Zo’n echo is een normaalprocedure, maar zeker gezien je eigen lengte zou ik me niet te druk maken.
18 dagen geleden
Hier was ze P31 bij de 20 wekenecho en P7 bij 27 weken.
Vooral grote van bovenbeentje is hier klein.
Bij de laatste echo zat ze opeens op P21.
22e weer groeiecho, dus ben benieuwd
Zoontje is geboren met P7.
Zelf is mijn moeder ingeleid bij mij en ben ik geboren met 42 weken en was ook super klein.
Dus maak me geen zorgen.
18 dagen geleden
Onze man zat met de 20 weken echo op p16, vanwege zwangerschapsdiabetes doorverwezen naar het ziekenhuis en extra echo's gehad. Volgens de echoscopist van het ziekenhuis zit hij op p11, maar ze maken er geen zorgen over, er zit in zijn groei wel een stijgende lijn en verder op de echo is alles in orde. Ik zelf was ook te klein voor de zwangerschapsduur en mijn man groeide ook langzaam. Schoonmoeder is opgenomen geweest in het ziekenhuis om verplicht bedrust te houdem
houden. Mijn man is nu 1.86 m en ik 1.68 m.
17 dagen geleden
UPDATE!
We zijn vanmorgen in het ziekenhuis geweest voor de echo om de groei te controleren.
Nou, er is weinig aan de hand. De benen zijn qua lengte zoals verwacht, de romp heeft een diameter als verwacht en het hoofd is ietsje kleiner, maar volledig binnen de marges. De navelstreng en placenta zorgen dat ons meisje genoeg te eten heeft. Alle seinen staan nog steeds op groen!
We hoeven ook niet meer terug naar het ziekenhuis.