5 Reacties

2 dagen geleden

Allereerst van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter ❤️ Mijn oudste is geboren met 31+4 weken. Inmiddels is zij bijna 4 jaar. Ik vond het na een tijdje best pittig. Als je wilt praten of je hebt vragen kan je me altijd een berichtje sturen. Ik had veel aan het boek “reisgids naar huis” en de facebook pagina “Neo kanjers, care4Neo” daar delen veel mensen hun verhaal en ervaring. Trek vooral ook in het ziekenhuis aan de bel. Ik heb destijds een kinderpsycholoog gezien om mijn verhaal te kunnen doen. Heel veel sterkte en kracht de aankomende tijd. Jullie kunnen dit ❤️

2 dagen geleden

Ohjeej wat heftig. Heel veel sterkte en succes, maar bovenal ook gefeliciteerd met jullie dochter!. M'n zoontje is 2 jaar geleden ook prematuur geboren en kwam er toen achter dat er ook een groep premature baby's hier is. Vond ik toen ook wel prettig

2 dagen geleden

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! En daarnaast ook veel sterkte. Ik kan me nog goed herinneren dat ik het heel gek vond dat mijn buik ineens leeg was en vond het heel moeilijk om andere zwangere vrouwen te zien. De tips die hierboven worden gegeven sluit ik mij bij aan. Daarnaast had ik een boekje gekocht waarin ik elke dag een brief schreef aan mijn dochter gericht waarin alles van die dag stond maar ook mijn gevoelens. Voor vrienden en familie hield ikmeen blog bij, want we werden best wel overspoeld met veel appjes en daar heb je niet altijd zin in. Doe vooral waar jij je goed bij voelt. Mijn dochter is overigens binnen 6 uur geboren met 29 weken, is nu ruim 5 jaar en doet het fantastisch. Meisjes zijn vechters! Veel sterkte de komende tijd!

2 dagen geleden

Bedankt voor jullie reacties! Wat fijn om te lezen dat het zo goed gaat met jullie kindjes! Ik ben heel blij voor jullie! 🥰 Bedankt voor de tips! Ik heb inderdaad al een psycholoog aan bed gehad. Toen ik 15 was heb ik een heftige longembolie met bijna-dood-ervaring gehad. Voor de spoedkeizersnede was ik heel erg paniekerig dat ik mentaal een terugval zou krijgen, dus heb ik om mentale hulp gevraagd. Maar gelukkig voel ik mij tegen mn verwachting in rustig. Misschien dat de klap later komt, maar voor nu is alles goed godzijdank.. Ik zal 'reisgids naar huis' en de FB pagina's eens opzoeken. En het lijkt mij mooi om ook aan die brieven te beginnen, ik zal mijn vriend eens vragen om een boekje. 🥰 Ik heb een app aangemaakt op WhatsApp waarbij alleen mn vriend en ik berichten kunnen sturen. Daar hebben we updates gestuurd. Alle berichten beantwoorden is echt onmogelijk en slopend in een zekere zin.. Dus die app is heel fijn! Ons meisje doet het hartstikke goed. Ze heeft gisteravond nog een mistbehandeling gehad, dus extra longrijpers als ik het goed heb begrepen. En vandaag waren ze al bezig met zuurstof afbouwen en kijken hoe ze daarop reageert. Ze is nu bijna 25 uur oud. 🩷🍀

2 dagen geleden

Gefeliciteerd met jullie dochter! 🩷 Ik heb geen ervaring met premature kindjes, maar wens jullie alle succes, liefde en gezondheid van de wereld toe! 💪 en zo te lezen is jullie meisje super sterk!!