26 Reacties

vorige maand
Mijn dochtertje met 35+0 nu 5 weekjes oud. Eigenlijk gister mijn uitgerekende datum.

vorige maand
Onze dochter geboren met 35+3 nu 6 weken en 5 dagen oud en doet het super goed 🩷 slapen jullie kindjes goed ? Dat is het enigste wat onze dochter niet kan en dat is wegleggen ze wilt 24/7 bij een van ons zijn. Mij is gezegd dat dit ook door de premature tijd komt

vorige maand
Hoe zien jullie voedinsschema's eruit met 6 weken ? Dit is het enige wat lastig is bij ons.

vorige maand
Reactie op Estyvdloosdrecht
Hoe zien jullie voedinsschema's eruit met 6 weken ? Dit is het enige wat la ...
Wij voeden haar op wat ze zelf aan geeft wel kunstvoeding. De ene keer komt ze na 2 uur al de andere keer na 5 uur. Ze krijgt dan 90 + 3 schepjes. Op deze manier gaat ze zelf het beste erop. Eigenlijk moet ze minder krijgen maar dan blijft ze onrustig en huilen. Ze weegt nu zo ongeveer 3,5 kilo

vorige maand
Reactie op Estyvdloosdrecht
Hoe zien jullie voedinsschema's eruit met 6 weken ? Dit is het enige wat la ...
Ik gaf eerst volledig afgekolfte melk. Iedere 8 uur kreeg ze een flesje. Nu ben ik bezig met afbouwen en krijgt ze bij een van de 8 voedingen een flesje als ik genoeg moedermelk heb. En anders kunstvoeding.
We zitten nu op 8x 100 ml (wel aan de bovengrens, maar anders is ze zo ontroostbaar en wil ze al veel eerder haar eten).

vorige maand
Reactie op Schäfchen
Heel herkenbaar. Onze dochter (31+0) kan eigenlijk alleen maar op een van o ...
Wij zitten te denken aan de love to dream slaapzak nu maar had ook al de puckababy gehaald en daarin raakt ze helemaal in paniek dus twijfel nog aangezien toch veel geld is allemaal als het niet gebruikt wordt.

vorige maand
Reactie op nienkeverh
Wij zitten te denken aan de love to dream slaapzak nu maar had ook al de pu ...
Ik zou op Vinted kijken, uitwassen en klaar. Bij ons helpt de puckababy erg goed. Love to dream ook veel goede ervaringen mee op mijn werk (kinderopvang)

vorige maand
Reactie op nienkeverh
Wij hebben vanuit het ziekenhuis de tip gekregen om een pacco inbakerdoek te halen ipv een slaapzak of andere inbakerdoeken omdat deze meer geborgenheid geeft wat de kleintjes het meeste nodig hebben, de mijne is ook moeilijk met wegleggen en slaapt ook het liefst de hele dag en nacht bij me maar hier heb ik wel meerdere manieren op kunnen vinden gelukkig!

vorige maand
Reactie op nienkeverh
Wij hebben hier het nunki lakentje gekocht en dat is echt een fantastische uitkomst sinds dien slaapt hij heerlijk in zijn eigen bedje😊🥰

vorige maand
Reactie op aileensylver
Wij hebben vanuit het ziekenhuis de tip gekregen om een pacco inbakerdoek t ...
Omdat onze kleine man zich zelf al omrolt/omgooit mogen wij niet inbakeren. wij hebben een nunkilakentje gekocht van fedde en kees en dit is echt een uitkomst. door het elastiek in het lakentje een geborgen gevoel maar niet compleet ingebakerd. Ze hebben daar ook slaapzakjes van.