136 Reacties

3 maanden geleden

Ik ben nu 16+5 weken van mijn 2 kleintjes🥰 Voel me nu op zich wel goed maar ben toch nog zo snel moe! Gelukkig gaat alles goed met de 2!

3 maanden geleden

Reactie op MammaJoanne

Ik ben nu 16+5 weken van mijn 2 kleintjes🥰 Voel me nu op zich wel goed maa ...
Herkenbaar, ik ben ook heel snel moe! Fijn dat het goed gaat met ze 😊 Zijn jullie al veel aan het voorbereiden voor de komst van de kleintjes?

3 maanden geleden

Reactie op dromerige_dromer

Herkenbaar, ik ben ook heel snel moe! Fijn dat het goed gaat met ze 😊 Zijn ...
We vinden het leuk om tweedehands dingen te kopen, en dat scheelt ook veel geld, dus we hebben al wel wat verzameld! Babykamer, Bugaboo Donkey, autostoeltjes, tweelingvoedingskussen. Verder hebben we ook al wel wat kleertjes gekocht😊 En jij?

3 maanden geleden

Hi! Ik ben ook zwanger van een eeneiige tweeling. Zit nu op 16+2. Bij mij gaat tot nu toe ook alles goed met de jongens, ben zelf alleen ontzettend moe en gelukkig nu vakantie dus alle tijd om te rusten. Ben langzaam aan bezig met kleertjes, kamertje en andere zaken. Ideaal nu met mijn vakantie en merk dat het me goed doet het een beetje in fases te doen. En jullie?

3 maanden geleden

Hi! Ik ben ook zwanger van een eeneiige tweeling. Zit nu op 16+2. Bij mij g ...
15+2 ben ik niet 16 🤣

3 maanden geleden

Hi ook tweeling mama to be! 01/01/2025 uitgerekend van een jongen & meisje! 🩵🩷. Herken de vermoeidheid en helaas ook heel veel misselijk nog. Vandaag naar VanAstenbaby geweest en mega inkopen gedaan. Het uitzetlijstje, daar moeten we nog veel kleine dingen van. Maar buiten de kledingkast en commode hebben we alles wel binnen. 💪🏼

3 maanden geleden

Hai hai! Ik doe graag mee! Ook zwanger van een tweeling. Uitgerekend op 21-1-25 van 2 meisjes. Ik voel me op dit moment fit gelukkig! Wel heel snel moe en elke avond vroeg naar bed 😅 Wij hebben nog niks gekocht want dat durf ik nog niet. Volgende week staat er een vruchtwaterpunctie gepland want 1 kindje is kleiner dan de andere. Veel onzekerheid nog! Leuk om hier ervaringen enzo te delen 😊

3 maanden geleden

Wat leuk om al jullie reacties te lezen! 😊

3 maanden geleden

Reactie op MammaJoanne

We vinden het leuk om tweedehands dingen te kopen, en dat scheelt ook veel ...
Wat lekker bezig met voorbereiden. Wij wonen in een piepklein appartement en kopen of groter huren zit er nu even niet in, dus stap 1 was heel veel opruimen. Daar zijn we nu mee klaar, nu een paar weken vakantie en dan gaan we beginnen met spullen verzamelen. We hebben al wel veel kleertjes gekregen van een aantal moeders in onze wijk, maar verder nog niks! Inmiddels voel ik de nesteldrang 😅

3 maanden geleden

Hi! Ik ben ook zwanger van een eeneiige tweeling. Zit nu op 16+2. Bij mij g ...
Hier dus ook stap voor stap en nu even op vakantie in Frankrijk! Ook wel fijn om even wat minder bezig te zijn met alles wat er nog moet. Ik denk dat we na de vakantie echt wat grote dingen gaan kopen.

3 maanden geleden

@FBH Wat balen dat je nog zo misselijk bent. Is dat al de hele zwangerschap? Goed dat jullie al zo veel binnen hebben! @anoordbrabant wat rot dat je nog in spanning zit. Hopelijk weet je snel wat er aan de hand is en wat dat betekent! Fijn dat je je verder fit voelt!

3 maanden geleden

Wat een leuk topic, fijn om wat ervaringen uit te kunnen wisselen :) Ik ben zwanger van een (waarschijnlijk) twee eiige tweeling en uitgerekend op 21 januari, die datum zag ik in een van de reacties al eens voorbij komen! Behalve dat ik veel moe ben, voel ik me gelukkig goed. Die vermoeidheid is af en toe wel pittig, omdat we al een zoontje van anderhalf hebben.

3 maanden geleden

Hier ook 2 beebjes in de buik ❤️❤️ 15+5weekjes. Net zoals @anoordbrabant durf ik niets te kopen. Ook bij ons heeft 1 van de 2 een groei achterstand, maar bij ons kunnen ze pas met 20wkn zeggen of beebje 1 überhaupt kans maakt om het te redden 😔 De navelstreng loopt niet direct de placenta in maar loopt via het tussenschot van de beebjes. 🤞🏻 Hopen dat het hartje blijft kloppen en de achterstand niet groter wordt!

3 maanden geleden

Hi! Wat leuk, ik ben ook 6-1 uitgerekend van een tweeling! Wel twee eiige tweeling haha. Weten volgende week dinsdag het geslacht van de ukkies. Hebben al een dochter en veel spullen, pas na een goede twintig weken echo gaan we specifiek kijken wat we nog nodig hebben haha. Wel spannend allemaal hoor, echt anders een tweeling zwangerschap. Veel succes!

3 maanden geleden

Reactie op mamaA1984

Hier ook 2 beebjes in de buik ❤️❤️ 15+5weekjes. Net zoals @anoordbrabant du ...
Heel veel succes, hoop dat jullie een goede 20 weken echo krijgen 🤞🏻

3 maanden geleden

Ik ben ook zwanger van een tweeling! Vandaag precies 15 weken, uitgerekend 25 januari 2025. Ik heb al een zoontje van 3 jaar, dus straks zijn we met z'n 5en :-) ik vind het allemaal errggg spannend.

3 maanden geleden

En ik ben ook zwanger van een eeneiige tweeling, nu 16+2 en half januari uitgerekend. Wat leuk dat hier ook best wat anderen zijn! Wij hebben een dochter van 1,5 en dus al wel wat spulletjes, maar wachten nog met dingen kopen. Bij ons is het ook nog spannend ivm groeiachterstand bij één van de kindjes en mogelijk TTS. Dus durf nog niet te ver vooruit te kijken.

3 maanden geleden

Wat leuk al deze tweelingmama's! En leuk Starbaby, tegelijk uitgerekend! Wat is er allemaal anders ten opzichte van je eerste zwangerschap? Het is spannend voor een aantal zo te lezen... ik hoop dat jullie snel goed nieuws krijgen 💙 ik duim voor jullie! Mijn tweeling zijn trouwens twee jongens 😍 Heel veel zin in. Ik zit nu op een Franse camping boeken over tweelingen te lezen, nu begint het wel te kriebelen om dingen te gaan kopen en klaarmaken. Ineens voelt het alsof ze er al heel snel zijn 🤯

3 maanden geleden

Reactie op dromerige_dromer

Wat leuk al deze tweelingmama's! En leuk Starbaby, tegelijk uitgerekend! Wa ...
Fijne vakantie! En benieuwd: welke boeken lees je?

3 maanden geleden

Jeetje wat spannend bij sommigen van jullie! Hopelijk snel meer rust en inderdaad goed nieuws. Ik ben nu ‘Oh jee, het zijn er twee’ aan het lezen, heel fijn boek.