239 Reacties
5 maanden geleden
Hoi, wat ontzettend leuk! Heb afgelopen woensdag ook een echo gehad. Dacht ook rond 7 weken te zitten, maar gynaecoloog zei eerder rond 6 weken. Nu nog geen exacte uitgerekende datum gekregen. Hoop 24 juni een datum te krijgen
5 maanden geleden
Reactie op mommy2025
Ik heb zelf mijn eerste echo op maandag 17 juni, met 8 weken en 2 dagen. Ma ...
Kan ik me heel goed voorstellen! Misschien een idee om je bloed te laten prikken op hg? Dit stelde mijn 2 weken geleden wel gerust
5 maanden geleden
Leuk om meerdere te spreken die rond dezelfde periode uitgerekend zijn. Ik heb aanstaande woensdag de 3e echo dan als het goed is 7+6 tenzij ze bij de verloskundige nog weer wat anders zeggen. Zou eigenlijk dan 8+6 zijn maar het was dus iets anders. Maar ook hier is het spannend heb 2 eerdere miskramen gehad en ben bang dat het toch weer mis gaat. Maar hebben wel al een kloppend hartje gezien met 6 weken😍
5 maanden geleden
Reactie op Cynthia01-03-2012
Leuk om meerdere te spreken die rond dezelfde periode uitgerekend zijn. Ik ...
Aahhh gelukkig dat je het hartje al hebt zien kloppen. Misschien geeft het ergens toch een beetje een gevoel van geruststelling. Ik hoop dat volgende week bij mijn eerste echo ook te zien 🥹
5 maanden geleden
Reactie op mommy2025
Ik heb zelf mijn eerste echo op maandag 17 juni, met 8 weken en 2 dagen. Ma ...
Ik snap je helemaal, ik heb 1 jaar geleden ook een miskraam gehad. Anders je vk bellen en uitleggen wat voor stress het je oplevert. En of je eerder een echo mag maken? Zelf heb ik er al 2 gehad omdat ik er zelf naar vraag, maar misschien is mijn vk heel chill en meelevend haha
5 maanden geleden
Ik ben nu 6+5 weken, vorige week dacht ik 7 weken te zijn maar bij de echo eerder kleine 6 weken. Klopt ook in lijn met m’n late ovulatie altijd. Super spannend wel, al 2 goede echo’s gehad ivm eerdere miskraam en naar achter liggende baarmoeder. Nu lekker op vakantie en na onze vakantie mogen we gelijk weer langs voor een echo om de baby goed te meten (hij wilt zichzelf niet goed laten zien, aldus de vk 😂😂)
5 maanden geleden
Hier 7 weken en 3 dagen. Ook eerder 2 miskramen gehad dus extra spannend. Wel al 2 echo's gehad gelukkig en sterk kloppend hartje gezien + goede groei. Dus zover als mogelijk gerustgesteld voor nu. Volgende week woensdag met 8+5 de volgende echo
5 maanden geleden
Jeeej wat fijn dat er zoveel animo is :). Succes Miran01 met de echo, ik hoop met je mee! Voor iedereen trouwens. Ik herken de angst dat het niet goed is/anders gaat lopen heel erg. Het moeten accepteren dat je overgeleverd bent aan lichamelijke processen waar je zelf maar minimale invloed op hebt is op z’n zachts gezegd erg moeilijk.. ik probeer de angst niet weg te drukken maar te accepteren dat die erbij hoort en tegelijkertijd vertrouwen te hebben in een goede afloop. Op de echo zagen we een kloppend hartje en ik mag weer terug als ik 8,3 weken ben, op 22 juni. Spannend en heel veel zin in
5 maanden geleden
Hier 7 weken en 1 dag, volgens eigen berekening uitgerekend op 26 januari. Ik ga er alleen al vanuit dat t februari zal worden gezien onze 1e meid tot 41+2 is blijven zitten en ik toen ingeleid was.
Mijn klachten zijn tot nu toe anders als toen, vind het allemaal wel weer spannend. Volgende week donderdag mijn 1e echo met 8+4 volgens eigen berekening dus 😊
5 maanden geleden
k ben nu 6+3 en merk dat ik steeds wat nerveuzer word omdat de eerste echo woensdag is. Ik heb in februari een miskraam gehad en ik merk dat die zwangerschap al heel anders is dan deze. Ook 0 kwaaltjes, wat me onzeker maakt
5 maanden geleden
I'm in! 24 januari uitgerekend van ons 2e kindje. Hoewel ik ergens sterk het gevoel heb dat het een tweeling is (zit ook in de familie). 19 juni onze eerste echo, dan zullen we het weten!