Hey dames,
Ik heb een dochter van 3 weken nu die ik borstvoeding geef op vraag en dat gaat goed. Ze was op één week 300g bijgekomen dus ze komt goed bij.
Ze heeft al krampjes sinds 1,5-2 weken, wat volledig normaal is. Ze heeft er helemaal niet te veel last van want je kan ze troosten en blijft geen uren huilen. Ze laat wel heel veel scheetjes…
Ze doet wel maar 1x per 24u een goede volle pamper ontlasting. De andere pampers zijn gewoon plas met een streepje stoelgang van een scheetje en die zijn vaak groen… (zie foto hieronder). De andere volle pampers zijn meestal wel goed van kleur, denk ik (zie foto reacties).
Dit is m’n 2e kindje maar ik herinner me bij m’n eerste niet dat zij groene ontlasting had…
Iemand die dit ook heeft met hun kindje? Was dit volledig oke of hebben jullie een ander advies gekregen met iets?
Alvast enorm bedankt! 🤍
Dit heeft mijn zoontje van bijna 5 weken ook, krijgt alleen borstvoeding. Mij is verteld door oa huisarts dat het niet erg is. Goed id gaten houden of ze geen koorts of iets, suf wordt etc 😘