6 Reacties

9 maanden geleden

Hallo, dit hadden wij ook.. fles veranderd gebruik nu difrax en ongelofelijk veel verschil..

9 maanden geleden

Reactie op Leylap

Hallo, dit hadden wij ook.. fles veranderd gebruik nu difrax en ongelofelij ...
Eerder gebruikte ik de nuk fles breed.. ivm combinatie borstvoeding. Gezien ik nu volledig kv geef overgestapt naar difrax..

9 maanden geleden

Ik ben sinds gisteren verwezen naar nutrition pepti voeding door een kinderverpleegkundige. Omdat er toch gedacht word aan koemelk allergie.. bultjes in haar nek, wangen en benen, tijdens drinken erg benauwd, tegen het einde van het flesje schreeuwde ze het uit van de pijn, overdag de hele dag super onrustig en niet lekker in haar vel, heel veel huilen en amper slapen overdag. Ook voor een week overgestapt naar geitenmelk maar dit valt ook onder de allergie werd mij verteld

9 maanden geleden

Reactie op Baby13

Ik ben sinds gisteren verwezen naar nutrition pepti voeding door een kinder ...
Zo herkenbaar hier precies t zelfde hopelijk doet t snel wat bij de kids

9 maanden geleden

Mijn zoontje heeft ook een koemelkallergie. Wij merkten ook heel veel onrust, krampjes en hij stond helemaal in de uitslag. Na de voedingen schraapte hij ook heel vaak zijn keel. Dit kon soms wel een uur duren. Wij zijn overgegaan op Nutramigen. Na een paar flessen merkten we al verschil en na een week hadden wij een héél ander kindje. Sinds deze week voeden wij op verzoek op advies van onze kraamhulp en er komt steeds meer een ritme in. Hij slaapt al zijn slaapjes in zijn bedje.

9 maanden geleden

Ik vermoed het ook. Gister begonnen met voeding (geitenmelk) vermengen met nutrilon op advies van cb en vandaag vol met uitslag en veel meer spugen (ondanks pure jhbpm). Ik vermoed nu dat onder andere haar reflux klachten die ze had met geitenmelk toch een reactie is op de melk zelf. Ik ga nu toch eens koemelk allergie voeding proberen om te kijken wat dit doet.