393 Reacties

2 maanden geleden

Eens dankjewel!!

2 maanden geleden

Eens!!

2 maanden geleden

Iemand tips voor (bijna) geen eetlust hebben? Ik 19+5 vandaag!

2 maanden geleden

Reactie op SLI0705

Ik merk dat als ik juist niet eet, ik misselijker ben en minder eetlust heb. Probeer daarom 's ochtends wel meteen iets kleins te eten (een cracker of iets) en dan lijkt het allemaal wat meer op gang te komen. Op dagen dat ik de eetlust echt mis probeer ik wel op gezette tijden iets te eten, al is het maar een bakje yoghurt.

2 maanden geleden

Wat zijn leuke merkjes voor babykleding? Ik heb momenteel een noppies-kokervisie maar wil ook nog eens iets anders 😅

2 maanden geleden

Reactie op Babyerbij!

Wat zijn leuke merkjes voor babykleding? Ik heb momenteel een noppies-koker ...
Feetje vind ik heel leuk! Fijne kleertjes, blijven mooi in de was en ze hebben regelmatig nieuwe collecties. Zowel unisex kleertjes als echt specifiek voor jongens en meisjes.

2 maanden geleden

Reactie op Babyerbij!

Voor een meisje heb ik tot nu toe ontdekt: Gymp, Mayoral, Noppies, Feetje, Petit en Marmar Copenhagen. Sommige merken zijn wat duurder, maar via Vinted vaak wel voor een leuk prijsje te vinden. :)

2 maanden geleden

Reactie op Babyerbij!

Oh en Z8 en Name It! Name It lijkt wel voor de wat slankere baby’tjes te zijn is mijn ervaring.

2 maanden geleden

Reactie op Babyerbij!

Ik vind babystyling ook erg leuke kleding hebben.

2 maanden geleden

Reactie op Babyerbij!

Je kunt ook eens bij de Zeeman, Hema, C&A of H&M kijken. Komen regelmatig leuke dingen voorbij.

2 maanden geleden

Reactie op tinaaavdb

Feetje vind ik heel leuk! Fijne kleertjes, blijven mooi in de was en ze heb ...
Bedankt allemaal! 🙂

2 maanden geleden

Ik vind next ook een leuk merk, heb voor mijn zoontje van 2 van alles van dit merk maar ik weet eigenlijk niet of ze ook babykleertjes hebben

2 maanden geleden

Reactie op SLI0705

Heb je al gemberpillen geprobeerd? Dat werkt bij mij best goed. Eerst dacht ik dat het niet mocht omdat het een kruidensupplement is maar gember is blijkbaar weer anders. Voor je het probeert, zou ik wel even je eigen verloskundige vragen.

2 maanden geleden

Reactie op SLI0705

Ik heb ook weinig eetlust momenteel. Ik eet wel regelmatig maar wel minder dan anders. Misschien komt de maag al in de verdrukking?

2 maanden geleden

Ik ga minimaal 2x per nacht uit bed om te gaan plassen.. Ik word er ook helemaal gek van omdat ik dus niet meer ongebroken slaap. Iemand die dit herkent en tips heeft? Al drink ik bijv niet veel alsnog voel ik dan de druk op mijn blaas om te gaan plassen.

2 maanden geleden

Reactie op Dreamyx

Ik ga minimaal 2x per nacht uit bed om te gaan plassen.. Ik word er ook hel ...
Same, al vrij snel last van gekregen. Voor mij helpt het zo min mogelijk licht aan te doen zodat ik niet teveel wakker wordt.

2 maanden geleden

Reactie op Dreamyx

Ik ga minimaal 2x per nacht uit bed om te gaan plassen.. Ik word er ook hel ...
s Avonds niet te veel drinken. Geen licht aan doen en zorgen dat je het niet koud krijgt als je uit bed gaat. Verder hoort het er helaas bij. Oefening voor als de baby er is.😬

2 maanden geleden

Ik ben gisteren uit eten geweest en voelde me de hele nacht al niet lekker. Nu heb ik net overgegeven dus denk dat ik iets heb gegeten wat niet goed is. Heeft iemand hier ervaring mee? Wat kan ik nu het beste doen denken jullie?

2 maanden geleden

Reactie op lies-95

Ik ben gisteren uit eten geweest en voelde me de hele nacht al niet lekker. ...
Ik zou de verloskundige of huisarts even bellen. Wij kunnen hier wel dingen gaan zeggen maar het meest gerust ben je toch als een professional je antwoord.

2 maanden geleden

Reactie op lies-95

Ik ben gisteren uit eten geweest en voelde me de hele nacht al niet lekker. ...
Hiervoor zou ik inderdaad ook even met je verloskundige bellen :)