399 Reacties
2 maanden geleden
Reactie op Dreamyx
Ik ga minimaal 2x per nacht uit bed om te gaan plassen.. Ik word er ook hel ...
Sinds een paar dagen doe ik elke avond 20 minuten een magnesium voetenbadje. Sinds ik dat doe slaap ik bijna de hele nacht door! Ik was zo moe van die gebroken nachten. Ook inderdaad vaak plassen. Nu gelukkig heerlijke nachtrust.
2 maanden geleden
Reactie op tinaaavdb
Geen vraag, maar mss wat herkenbaarheid 😅 WAT EEN RARE DROMEN! Zelfs bij m ...
Ik heb ook hele levendige en vreemde dromen. En ik onthoud het ook allemaal.
ADMIN
2 maanden geleden
Reactie op tinaaavdb
Geen vraag, maar mss wat herkenbaarheid 😅 WAT EEN RARE DROMEN! Zelfs bij m ...
Jaa hier ook! Eigenlijk vanaf dat ik zwanger ben, maar de laatste tijd nemen ze wel toe. Is ook echt een zwangerschaps 'kwaal'
ADMIN
2 maanden geleden
Reactie op Shriya S
zijn er dames met een swiss sense royal line bed (super hoog)? Ik kan maar ...
Wij hebben een boxspring, redelijk hoog, en een Chicco Next To Me. Die kon volgens mij nog hoger. Misschien past die bij jullie ook?
2 maanden geleden
Reactie op VT0505
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met het huren van een ziekenhuisbed ...
Waarom is je bed niet geschikt? Je kunt dat ook overleggen met de kraamzorg als je dat nog niet hebt gedaan.
2 maanden geleden
Reactie op sytskeanne
Waarom is je bed niet geschikt? Je kunt dat ook overleggen met de kraamzorg ...
Ja ik ga dit morgen overleggen. Ik woon superklein en hoop te kunnen verhuizen. Indien dat niet mogelijk is voor mijn uitgerekende datum moeten we het doen met een super laag bed in een super krappe kamer. Het lijkt me handiger om dan een extra bed in de woonkamer te hebben
2 maanden geleden
Reactie op Dreamyx
Ik ga minimaal 2x per nacht uit bed om te gaan plassen.. Ik word er ook hel ...
Jup.. eer gister 5 keer pff.. probeer ook al niet veel te drinken voor ik ga slapen maar word wel wakker met dorst als ik wezen plassen ben. Drink dan toch maar een slokje water.. het zijn ook gewoon volwaardige toilet bezoeken 😅 ik kan er na gelukkig wel weer goed doorslapen. Ik doe geen licht aan en probeer mijn ogen ook zo dicht mogelijk te houden
2 maanden geleden
Reactie op VT0505
Ja ik ga dit morgen overleggen. Ik woon superklein en hoop te kunnen verhui ...
Je bed moet je sowieso verhogen, daar bestel je klossen voor (dat valt gewoon onder je verzekering). Er zijn wel regels voor een minimale ruimte om het bed. Maar dat komen ze vaak bij je thuis beoordelen.
2 maanden geleden
Reactie op sytskeanne
Je bed moet je sowieso verhogen, daar bestel je klossen voor (dat valt gewo ...
De poten van onze boxspring staan te dicht bij elkaar voor die klossen en ik ga absoluut niet met bierkratjes klooien, dan doe ik geen oog meer dicht 🫣 Dus ik zit er ook over te denken om een bed beneden te zetten (scheelt ook trappen lopen), maar wacht ook de intake even af
2 maanden geleden
Reactie op bumblebeedc
De poten van onze boxspring staan te dicht bij elkaar voor die klossen en i ...
Bij de kraamzorg weten ze zeker waar je een bed vandaan haalt.
ADMIN
2 maanden geleden
Reactie op bumblebeedc
De poten van onze boxspring staan te dicht bij elkaar voor die klossen en i ...
Wij hebben ook een boxspring en bij mijn vorige zwangerschap hoefde hij na overleg met de kraamzorg niet op de verhoging. Ik ben zelf nog geen 160 en had bekkeninstabiliteit en het bed zou simpelweg te hoog voor mij worden haha. Het is dus iets wat je tijdens de intake kan bespreken of het echt een must is :)