404 Reacties
2 maanden geleden
Reactie op Micky | 24baby
Wij hebben ook een boxspring en bij mijn vorige zwangerschap hoefde hij na ...
Ik heb ook een trappetje nodig nadat het bed verhoogd is😬
MOD
2 maanden geleden
Ik was trouwens niet van plan om een thuisbevalling te doen. Dat kan ook nog een verschil te zijn
2 maanden geleden
Ik was trouwens niet van plan om een thuisbevalling te doen. Dat kan ook no ...
Ik ook niet, dus dat is idd wel het overleg waard. Nu ben ik 1.83m met enorm lange benen, dus niet uit bed komen zou het probleem niet zijn 🤣
2 maanden geleden
Ik was trouwens niet van plan om een thuisbevalling te doen. Dat kan ook no ...
Het was toch ook voor de kraamzorg na de bevalling voor controles bij de moeders? Alias: alleen het rectaal temperaturen en fundushoogte controleren? Als dat ook niet hoeft (of het is een kwestie van zelf dagelijks voelen en een thermometer in je anus stoppen) dan doe ik het ook niet 😂 Ben 1 meter 73 en vond het in en uit bed klauteren een verschrikking. Nadat de kraamverzorgster weg was, gingen de klossen ook onder het bed vandaan 👋
MOD
2 maanden geleden
Reactie op tinaaavdb
Het was toch ook voor de kraamzorg na de bevalling voor controles bij de mo ...
Mijn kraamverzorgster heeft dat wel gedaan, maar vond dat geen probleem met ons bed. Je kraamverzorgende mag dit wel weigeren als hij niet op poten staat. Ik had ze trouwens wel in huis, dus met echte nood hadden we ze er zo onder kunnen zetten
2 maanden geleden
Reactie op tinaaavdb
Het was toch ook voor de kraamzorg na de bevalling voor controles bij de mo ...
Het is inderdaad voor de kraamverzorgster.
https://www.kraamzus.nl/kraamzorg/arbo-en-kraamzorg/
2 maanden geleden
Jullie ook zo'n last met dit drukkende, benauwde weer?
Alsof ik nog een kilo of 15 extra meesleep (zonder verder opgeblazen te zijn ofzo) , mijn borsten zijn nog groter en strak gespannen dan dat ze al waren en de hoofdpijn die ik al een paar weken niet meer had is ook weer flink terug. Kan niet wachten tot volgende week
2 maanden geleden
Reactie op Siem7
Jullie ook zo'n last met dit drukkende, benauwde weer?
Alsof ik nog een kil ...
Ik probeer nu echt zoveel mogelijk binnen te blijven als het zo warm is. Kan er normaal al niet tegen, maar nu ik zwanger ben is het idd echt vreselijk 😕
2 maanden geleden
Reactie op Siem7
Ik denk meteen 'oh nooo zwangerschapsvergiftiging this is how i die🙃' terw ...
Ja, ik check gewoon regelmatig mijn bloeddruk, en die is prima, vaak zelfs wat laag. Maar helpt voor mijn gemoedsrust 😉
2 maanden geleden
Reactie op bumblebeedc
Ja, ik check gewoon regelmatig mijn bloeddruk, en die is prima, vaak zelfs ...
Goeie! Ook maar meteen even een simpele bloeddrukmeter besteld. Tot ongeveer de 13 weken echo was ik bang dat ik een miskraam zou krijgen, toen was het een paar weken rustig, maar nu is er dus een 'kans' op iets van zwangerschapsvergiftiging en ga ik meteen die kant op doemdenken. Denk dat dit een hoop zorgen gaat schelen hahahaha, thanks voor de tip!
2 maanden geleden
Reactie op Siem7
Goeie! Ook maar meteen even een simpele bloeddrukmeter besteld. Tot ongevee ...
Graag gedaan! Ik ben ook zo'n doemdenker rondom de zwangerschap, dus je bent niet de enige 🫣
2 maanden geleden
Iemand een leuke suggestie voor een naam. Ik wil mijn vader vernoemen, maar voor een meisjes naar kom ik er niet uit...
Het word de 2e naam.
Mijn vader heet Pieter Jan.
2 maanden geleden
Reactie op Karen4567
Als je beneden ligt in je kraamtijd is niet ideaal hoor, tenzij het je eers ...
Is mijn eerste, dus dat zou niets uitmaken 🙃