404 Reacties
één maand geleden
Reactie op nmarw
Hi! Snelle vraag: laten/moeten jullie je verloskundige iets weten zodra je ...
Nee je hebt vast wel belinstructies op de website staan. Beetje grieperig kan de verloskundige weinig aan doen.
één maand geleden
Oooh jongens wat kan je je beroerd voelen van obstipatie zeg 🙈
Weekend weg geweest dus hele ritme overhoop, en het begint nu heel langzaam weer een beetje op gang te komen. Maar bandenpijn, stekende buikkrampen, misselijk, rugpijn, slecht slapen, hoofdpijn en dat allemaal omdat ik net iets minder naar de wc kan dan normaal. Probeer nog twee dagen psylliumvezels en daarna ga ik toch maar aan de microlax denk ik 😅
Meer die er zo veel last van hebben als het een beetje opspeelt?
één maand geleden
Reactie op nmarw
Ik snap dat ze er weinig aan kunnen doen, maar navraag doen kan geen kwaad ...
Je mag altijd bellen als je ongerust bent. Maar je vraag was of wij moeten bellen bij griepachtige klachten, dat antwoord is voor mij nee. Als je het zelf fijner vindt omdat je er anders s nachts wakker van ligt kan het altijd natuurlijk.
één maand geleden
Weet iemand waar je een zwangerschaplegging kan vinden (maat L/XL) die niet afzakt en niet doorschijnt? Ik kom er online niet echt uit en een paar geprobeerd die toch afzakken.
één maand geleden
Reactie op Naatje2207
Weet iemand waar je een zwangerschaplegging kan vinden (maat L/XL) die nie ...
Prenental. H&M
één maand geleden
Reactie op YsabelleV
Ik heb een prikkelbare darm en werk op de kinderopvang dus obstipatie en ...
Nou ik ga met je mee doen, maar dan in de vorm van microlax straks, dan is het ergste er in ieder geval uit hahahha. Mijn prikkelbare darm is normaal juist minstens 2 keer per dag goed gaan, en bij verkeerd eten of stress nog vaker tussendoor. Obstipatie was meestal alleen tijdens de luteale fase, en dan kwam alles tijdens de menstruatie er wel weer uit 🙈
één maand geleden
Reactie op Siem7
Nou ik ga met je mee doen, maar dan in de vorm van microlax straks, dan is ...
Hier elke ochtend een zakje Forlax op de nuchtere maag en de boel begint weer in beweging te komen ;-) Mijn vorige zwangerschap gingen mn darmen juist zeldzaam goed, maar dit keer liggen ze ergens op mn rug geloof ik!
Hopelijk werkt t voor jullie ook!
één maand geleden
Afgelopen vrijdag en dinsdag en vandaag heb ik best wel een verdriet/stress gehad is dit heel erg voor de bang ?
één maand geleden
Reactie op mymiracle94
Afgelopen vrijdag en dinsdag en vandaag heb ik best wel een verdriet/stress ...
Ik heb laatst ook een dag veel stress gehad en harde buiken daardoor, gynaecoloog zei dat als het tijdelijk is dat het geen kwaad kan en als de harde buiken maar meteen wegtrekken en niet aanhouden.
Je baby merkt het wel maar het is zeker niet meteen schadelijk!
één maand geleden
Reactie op Siem7
Oooh jongens wat kan je je beroerd voelen van obstipatie zeg 🙈
Weekend weg ...
Met hele erge obstipatie hielp microlax heel goed bij mij! Maar om het een beetje op gang te helpen werkte lactulose (laxeerdrankje gewoon van de Kruidvat) ook echt wel goed. Sterkte in ieder geval!!
één maand geleden
Groeispurt nummer 3 voor de boobies 🙈 Wie heeft dé tip voor comfortabele en betaalbare voedingsbh’s voor grote cupmaten en gemiddelde omvang? Heb laatst nog bh’s gekocht met cup H bij Prénatal, maar inmiddels zijn die qua cup ook al weer te klein 😭 Bh’s van Prima Donna zijn fantastisch, op de prijs na 🫠
één maand geleden
Reactie op tinaaavdb
Groeispurt nummer 3 voor de boobies 🙈 Wie heeft dé tip voor comfortabele e ...
Ik vind de voedingsbh's van Noppies fijn.
één maand geleden
Reactie op charlotte2425
Welke maat geboortepakje ???? 50 of 56
Maat 50. De meeste baby's passen dat bij de geboorte. Maar voor de zekerheid is het goed om een pakje maat 56 mee te nemen als plan B. Maar dan heb je echt wel een hele grote baby. En je kunt ook even de pakjes vergelijken. Sommige dingen vallen klein/groot. Sommige 56 zijn net zo groot als een maatje 50 en andersom.