404 Reacties

één maand geleden

Even een kortl vraagje. Dames in mijn omgeving vragen of ik veel last heb van m'n hormonen, bv sneller verdriet of boos, etc. Eigenlijk voel ik mij te relaxed🫣 Als in normaal kan ik opvliegerig zijn en een echte controlfreak, maar nu voel ik zoveel rust en denk alles komt goed😂 en nog nauwelijks wat geregeld. Is dat gek?

één maand geleden

Reactie op QueenElise93

Even een kortl vraagje. Dames in mijn omgeving vragen of ik veel last heb v ...
Nee hoor heerlijk toch juist!

één maand geleden

Reactie op QueenElise93

Even een kortl vraagje. Dames in mijn omgeving vragen of ik veel last heb v ...
Dat heb ik ook hoor! Normaal heb ik er meer last van, maar ook bijvoorbeeld meer last van mijn ADHD😅 dat is nu ook stukken beter

één maand geleden

Reactie op Naatje2207

Weet iemand waar je een zwangerschaplegging kan vinden (maat L/XL) die nie ...
Geen zwangerschapslegging, maar ik vind de legging van de costes heel lekker zitten! Zijn lekker lang en heel hoog uitgesneden!

één maand geleden

Reactie op Naatje2207

Weet iemand waar je een zwangerschaplegging kan vinden (maat L/XL) die nie ...
Ik vind die van crzy yoga fijn (via amazon.nl)

één maand geleden

Hier meer last van hele zware hoofdpijnen elke dag? Nu sinds een week elke dag een heel zwaar gevoel in mijn hoofd en dan beetje het zeurende... ben bijna 24 weken.

één maand geleden

Reactie op Maris96

Hier meer last van hele zware hoofdpijnen elke dag? Nu sinds een week elke ...
Ik had dit met name begin 2e trimester en nu helaas weer. Het is af en toe en inderdaad zeurend. Ben nu 25+2, bloeddruk is elke keer goed dusja

één maand geleden

Iemand ook al last van indalingsklachten? Ben nu 25+6 en al een paar dagen ligt ze of als een halve maan helemaal onderin mijn buik, of ze kruipt met haar kont omhoog tot ze met haar hoofd in mijn bekken kan schuiven. Vannacht een uur wakker gelegen omdat het voelde alsof ze met haar elleboog in mijn schaambot was beland ipv haar hoofd, dacht nog even en ze steekt haar arm naar buiten 😂

één maand geleden

Reactie op Maris96

Hier meer last van hele zware hoofdpijnen elke dag? Nu sinds een week elke ...
Jep, maar moet ook zeggen dat het vanaf vorige week heel erg weersgevoelige migraine is bij mij. Het was een paar dagen over en vanaf vandaag heb ik het bijvoorbeeld weer

één maand geleden

Wat zouden jullie doen? Ik heb een trip trap stoel met zo'n newborn kuipje. Ik twijfel om ook nog een wipstoel aan te schaffen. Wat zouden jullie doen?

één maand geleden

Reactie op Baby2025nr1

Wat zouden jullie doen? Ik heb een trip trap stoel met zo'n newborn kuipje ...
Wij hebben een wipstoel en mijn schoonzus een newborn kuipje. Mijn ervaring met mijn dochter die morgen 2 wordt is dat we de wipstoel vaker gebruikten. Maar beiden nog steeds weinig. Het is voor een kind het beste om op de grond of in de box oid te liggen zodat ze vrij kunnen bewegen. Wij gebruikten de newborn set bijna niet. We gaven pas hapjes toen ze kon zitten en de wipstoel gebruikten we af en toe na een fles. Verder lag onze meid vooral op een kleedje op de grond of bij ons op de bank. Ze was mega snel met rollen, zitten, staan en lopen, ik denk mede doordat ze zo vrij kon bewegen. Ze vermaakt zichzelf ook al vanaf geboorte af aan heel goed op haar kleedje op de grond

één maand geleden

Reactie op Baby2025nr1

Wat zouden jullie doen? Ik heb een trip trap stoel met zo'n newborn kuipje ...
Ik zou het niet doen. Je kunt het altijd nog kopen als je het mist. Ze kunnen nog genoeg zitten de rest van hun leven.

één maand geleden

Reactie op Dreamyx

Ik had dit met name begin 2e trimester en nu helaas weer. Het is af en toe ...
Vandaag controle gehad, bloeddruk was iets aan de lage kant maar niet TE laag... kan daar van komen zei ze.... trekt helaas nog niet weg, en hoe is het bij jou? Helpt paracetamol bij jou?

één maand geleden

Reactie op Maris96

Vandaag controle gehad, bloeddruk was iets aan de lage kant maar niet TE la ...
Mijne is ook altijd laag, maar niet te laag inderdaad. Ik gebruik expres geen paracetamol omdat het niet zo heftig is. Het trekt dus wel vanzelf weg vaak, maar soms heb ik hele dag hoofdpijn.

één maand geleden

Sinds zaterdag ineens veel last van vocht in de benen. Is dit niet te vroeg om hier nu al last van te hebben?

één maand geleden

Ik ben nu 25 weken en 4 dagen. Met 22 weken en 3 dagen werd ik doorverwezen door de verloskundige naar het ziekenhuis ivm een te hoge bloeddruk. Ze maakte zich zorgen omdat ik nog niet zo ver in mijn zwangerschap was. Nu heb ik medicatie gekregen. Ze hebben mij rust geadviseerd en mag daarom nu 2 weken niet werken. Ik voel mij verder heel goed lichamelijk dus dat voelt dan gek om niet te werken en medicatie te slikken. Maar alles om er voor te zorgen dat ze goed groeit en gezond ter wereld mag komen.

één maand geleden

Vraagje, mijn borsten zijn bijna standaard rood (niet vuurrood en t doet geen pijn) aan de onderkant. Weet iemand waar dit door komt ?

één maand geleden

Reactie op Blackiejj

Vraagje, mijn borsten zijn bijna standaard rood (niet vuurrood en t doet ge ...
Zou de toegenomen doorbloeding kunnen zijn. Misschien zie je ook meer bloedvaten lopen.

één maand geleden

Reactie op Safari-2024

Sinds zaterdag ineens veel last van vocht in de benen. Is dit niet te vroeg ...
Je kunt het altijd even vragen bij de verloskundige, maar volgens mij kan dat gewoon.

één maand geleden

Reactie op Safari-2024

Sinds zaterdag ineens veel last van vocht in de benen. Is dit niet te vroeg ...
Als het in eens echt veel is zou ik wel je bloeddruk ook even laten meten ivm zwangerschapsvergiftiging symptomen. Maar ik heb deze hele zomer al last van kenkels en draag nu steunkousen, wat echt heel goed helpt!