404 Reacties
één maand geleden
Reactie op Eva-2000
Ik ben nu 26 weken zwanger. En heb al een goed opvallende buik. Toch merk i ...
Mensen zijn echt asociaal. Met mijn eerste zwangerschap heb ik tot 30 weken met het OV moeten reizen naar werk in twee belachelijk drukke treinen en niemand die voor je op staat. Ik kon gelukkig een auto lenen van mijn schoonmoeder voor de laatste paar weken werken, maar snap dat niet iedereen die luxe heeft. Mensen doen gewoon alsof ze je niet zien binnen komen en houden gewoon hun tassen op de stoelen, vet asociaal
één maand geleden
Reactie op Mistique
Ik doe wel altijd mn jas even open als ik instap, om even de buik wat extra ...
En dan even over je buik wrijven en goed in het zicht gaan staan zodat mensen zich schuldig voelen. 😉
Gewoon om vragen hoor. Weinig mensen die dan nee durven zeggen.
één maand geleden
Reactie op YsabelleV
Mensen zijn echt asociaal. Met mijn eerste zwangerschap heb ik tot 30 wek ...
Wat vervelend! Ik heb nog nooit gehad dat mensen niet op wilden staan als ik het vroeg. Maar gelukkig is er meestal wel een plekje in mijn trein. Een klein stukje staan vind ik ook niet erg.
één maand geleden
Hier ook dames die uit het niets weer wat afvallen? Ik ben nu 24 weken zwanger en was 6 kilo aangekomen. Nu stond ik vanmorgen op de weegschaal en was er in ene weer 1,5 kilo af 🤨 terwijl ik niks heb veranderd aan eetpatroon of eigenlijk ook niet merk dat er wat af is. Gisteravond nog check gehad bij de verloskundige en alles was goed. Misschien gewoon vocht?
één maand geleden
Reactie op Vissertje90
Hier ook dames die uit het niets weer wat afvallen? Ik ben nu 24 weken zwan ...
Weeg je altijd 's ochtends? Je kunt in de ochtend wel een kilo lichter zijn dan 's ochtends. Het maakt uit hoeveel je gegeten/gedronken hebt. Of je altijd op dezelfde weegschaal staat. Of je met of zonder kleding weegt etc.
één maand geleden
Reactie op sytskeanne
Weeg je altijd 's ochtends? Je kunt in de ochtend wel een kilo lichter zij ...
Ja probeer elke keer op hetzelfde moment te wegen (vaak nu 2x per week en in de ochtend voor het ontbijten en helemaal naakt). Ik ga het morgen nogmaals proberen en als het weer afwijkend is toch even bellen met de verloskundige!
één maand geleden
Reactie op Vissertje90
Hier ook dames die uit het niets weer wat afvallen? Ik ben nu 24 weken zwan ...
Toevallig had ik dat ook! Halve kilo lichter na 2 weken, maar wel buik flink gegroeid en verder niks anders. Ik was er juist blij mee😅 was vorige zwangerschap nogal veel aangekomen..
één maand geleden
Reactie op sytskeanne
Weeg je altijd 's ochtends? Je kunt in de ochtend wel een kilo lichter zij ...
Nou heel bijzonder!!Vanmorgen nieuwe batterijen in de weegschaal gedaan (je weet maar nooit) en ik zat weer op +6 kilo. Nou niet te druk maken dus 🙈
één maand geleden
Reactie op preggoo123
Kopen jullie ook maatje 62 of alleen 50 en 56? 🙈
Ik had bij onze eerste al voor de geboorte wat kleding gekocht in alle maten tm 68. Basics zijn altijd handig en als er ergens een aanbieding is, is dat mooi meegenomen. Daarnaast had ik ook veel tweedehands gekocht en gekregen van mijn schoonzus. Ik zou zeker niet te veel halen want je kan moeilijk voorspellen hoe hard ze groeien, maar een paar dingen op voorraad is nooit weg. Zeker als je een goede aanbieding ziet
één maand geleden
Reactie op preggoo123
Kopen jullie ook maatje 62 of alleen 50 en 56? 🙈
Het is moeilijk voorspellen hoe snel ze in een bepaalde maat zitten. Maatje 50 is gemiddeld 1 maat. 56 is 2 maanden. Dan zit je misschien al in de lente. Dan kan het weer ook weer enorm verschillen. En wat nou als je baby niet gemiddeld is... ik zou het zelf niet zo snel doen. Maar het is onze 3e dus wij hebben voorlopig al zat kleertjes in huis in maat 62.
één maand geleden
Reactie op sytskeanne
Het is moeilijk voorspellen hoe snel ze in een bepaalde maat zitten. Maatje ...
Ik bedoel 50 past 1 maand lang, 56 past 2 maanden lang (tot de baby 3 maanden is). En er zit super veel verschil tussen merken ook nog hoe ze vallen.
één maand geleden
Hallo dames,ben 24.6 weken zwanger en Ik heb al een paar dagen last van jeuk op me benen en enkel het is zo erg dat ik het heb opengekrabd heeft iemand anders dit ook gehad ?
één maand geleden
Reactie op Fabenny
Hoeveel ongeveer?
Ik kreeg aangeraden echt wel rond de 2,5 liter te drinken, waarvan 3/4 voor 16:00 waardoor je nieren het meeste al verwerkt hebben en je 's nachts ook minder hoeft te plassen (werkte bij mij echt goed trouwens, spontaan niet meer elk uur wakker)
Dit advies was vooral ook voor mijn stoelgang maar het hielp ook tegen klachten als duizeligheid/hoofdpijn/noem maar op
Zondag geveld geraakt door het noro virus en mijn hydratatie is nu langzaam weer zoals het was, en deze week ook spontaan weer veel meer last van kramp in mijn benen en rusteloze benen dus ik zie ook wel verband er in!
één maand geleden
Reactie op naoualtjuh
Hallo dames,ben 24.6 weken zwanger en Ik heb al een paar dagen last van jeu ...
Vette creme kan helpen tegen de jeuk. Kun je ook even bij de Apotheek vragen.
één maand geleden
Reactie op sytskeanne
Vette creme kan helpen tegen de jeuk. Kun je ook even bij de Apotheek vrage ...
Oh dankjewel voor de tip ga vanmiddag gelijk langs de apotheek
één maand geleden
Reactie op naoualtjuh
Oh dankjewel voor de tip ga vanmiddag gelijk langs de apotheek
Gewone bodylotion schijnt je huid ook vaak uit te drogen. Bij de apotheek kunnen ze je zeker adviseren. En goed drinken is altijd goed. Jeuk is ook echt vreselijk.