8 Reacties

vorige maand

Ik wijs ze hier gewoon netjes af, alleen maar onnodige prikkels voor de baby … of geef momenteel het griepvirus de schuld, zeg ik we spreken elkaar nog wel erover… zo verwatert het toch wel 😁 net zoals het eerdere contact

vorige maand

Gewoon afwijzen, hebben wij ook gedaan. Toen geen interesse, dan hoeft dat nu ook niet. ☺️
Als jij er geen behoefte aan hebt dan zeker geen bezoek plannen omdat je je daartoe verplicht voelt. Als je echt geen nee wilt zeggen zou je nog kunnen aangeven dat jullie het rustig aan doen met bezoek en ze tzt wel een berichtje krijgen van jou wanneer het uitkomt

vorige maand

Zou het inderdaad ook wat afhouden en zeggen dat kraambezoek van je inner circle eerst is en dan verwaterd het inderdaad vast wel weer

vorige maand

Voor dat soort lui (ook voor de rest) hebben wij toen een kraamfeest gegeven. Zijn er toen ook maar 2/10 komen opdagen, daarna nooit meer iets van gehoord

vorige maand

Ik zie dat niet zo. Ik vind het juist leuk dat mensen de moeite nemen om langs te komen. Ja, tenzij ik het natuurlijk vreselijke mensen vind, maar dat is meestal niet het geval en is het contact gewoon weinig. Iedereen is druk, is niet altijd onwil.

vorige maand

Lekker 1 datum prikken die doorsturen van dan is de kraamborrel. Kunnen ze niet, pech gehad en niks anders prikken 🤣

vorige maand

Reactie op fentje83

Ik zie dat niet zo. Ik vind het juist leuk dat mensen de moeite nemen om la ...
Eens!