12 Reacties

3 dagen geleden

Is de baby van hetzelfde geslacht? Ik denk meer aan persoonlijke dingen, zoals een cadeautje met naam, zoals een koffertje, tekendoos, bestekset, set slabbetjes, speenkoord, boekje met naam kind. Wij hebben hetzelfde "probleem", we krijgen de 3e, het 2e meisje, heb om die reden ook gezegd dat ik geen babyshower wil.

3 dagen geleden

Wij krijgen ook een 3e kan ook echt bijna niks bedenken. Soms zeg ik ook gewoon een cadeaubon van de Kruidvat of Hema ofzo. Is onze 3e jongen heb echt meer dan genoeg spullen. Tasje voor naar de opvang heb ik laatst nog bedacht, en een warm mutsje omdat deze in de winter geboren wordt. Verder is mijn inspiratie erg op.

3 dagen geleden

Reactie op fentje83

Is de baby van hetzelfde geslacht? Ik denk meer aan persoonlijke dingen, zo ...
Hier inderdaad ook een tweede meisje

3 dagen geleden

Naamstickers van Goedgemerkt Mommy care package (olie voor je buik, maskertje, je favo snack, vitaminepillen etc.) Een ‘waardebon’ voor een avond oppassen (waren mijn zussen heeeeel blij mee toen de 3e er was) De standaard babyverzorgingsproducten zoals luiers, neutraal wasmiddel, billendoekjes etc.

3 dagen geleden

Wollen onderlegger voor wieg of ledikant :)

3 dagen geleden

Ik heb nog op mijn lijstje: Memorybox, 1e jaars boek, babyspa bon en idd cadeaubonnen voor prenatal, HEMA, etc (we krijgen nu een jongen dus kleding vanaf maat 68 is ook welkom). Kleinere maatjes hadden we veel unisex en heb zelf natuurlijk al wat jongenskleding gekocht omdat dat dan te leuk is 😂

3 dagen geleden

Nieuw bijt en bad speelgoed, bijdrage familie foto’s?

3 dagen geleden

Oh ja, aan mijn ouders (maar dat mocht natuurlijk wat duurder zijn) hebben we een newborn shoot gevraagd. Mijn schoonmoeder heeft een nieuwe Tripp Trapp gegeven. Die 2 anderen zijn natuurlijk gewoon nog in gebruik.

3 dagen geleden

Wij kunnen nooit mooie prentenboeken genoeg hebben :) ook wil ik heeeel graag wat extra overbroekjes in huis hebben voor de wasbare luiers en hoop wat wollen kleding en dekentjes. Maar dat laatste is echt heel duur en zou ik dus nooit durven vragen 😅

2 dagen geleden

Reactie op mamaFloor2020

Ik heb nog op mijn lijstje: Memorybox, 1e jaars boek, babyspa bon en idd ca ...
1e jaarsboek zit ook in de babybox van babydump

2 dagen geleden

Reactie op Delanyz

1e jaarsboek zit ook in de babybox van babydump
Maar die heb ik bij mijn zusje gezien en vond hem heel minimaal. Die ik bij onze dochter had was denk ik dubbel zo uitgebreid

één dag geleden

Een leuk serviessetje :-)