17 Reacties

één maand geleden

Ja 2 jaar geleden al. Snapte toen al niet waarom mensen enthousiast waren. 1 druppel urine en stinkt super. Na heel veel proberen, blijven we bij Pampers Premium Protection. Ook voor baby 2

één maand geleden

Ik heb ze voor mijn eerste wel veel gebruikt, maar ik las inderdaad al op het algemene forum dat ze tegenwoordig slecht zijn. Ik heb pampers Premium Protection en Etos luiers gekocht om uit te proberen voor de baby. https://community.24baby.nl/forum/baby/nieuwe-kruidvat-luiers-o0vZPr2

één maand geleden

Bij de vorige verandering van kruidvat 2-3jr geleden over gegaan op etos woezel en pip en die hebben we nog steeds. Voor allebei de kinderen en zijn heel tevreden.

één maand geleden

Mijn ervaring is dat alle baby's wel een fase hebben waarbij ze snel doorlekken. Het hangt ook van de bouw van je kindje af. Bij mijn eerste zaten de Kruidvat luiers heel fijn. Bij de tweede zijn we op een gegeven moment overgestapt op Pampers. Bij de opvang gebruiken ze bij ons Etos luiers.

één maand geleden

Wij hebben dit ook een klein tijdje gehad met onze dochter. We zijn wel bij kruidvat gebleven en nu is het minder tot niet meer. Nog steeds wel optijd verschonen. Wij zorgen weer dat de rand helemaal goed naar buiten is gevouwen. Die twee samen zijn onze gouden combi.

één maand geleden

Ik vond de kruidvat luiers heel snel stinken. Hier zijn de woezel en pip luiers van de etos echt een groot succes

één maand geleden

Ja, ik heb precies hetzelfde probleem! Opeens een kwalitatieve stap achteruit, en het model is ook veranderd. Grotere maatvoering/andere verhoudingen. In de nacht ben ik overgestapt op Pampers. Ik heb het ook in de winkel gevraagd, of ze hier al meer klachten over hebben gehoord.. dat was wel het geval.

één maand geleden

Je altijd de Kruidvat luiers gebruikt en nergens last van..

één maand geleden

Laatste keer 2 pakken gekocht en zag meteen dat ze de luiers hebben veranderd, heel dun en met bewegen blijft de luier ook niet goed zitten. Wij maken de luiers op en gaan dan over op etos of albert heijn luiers.

één maand geleden

Wij gebruiken etos woezel en pip maar af en toe een pakje kruitvat.luiers (wanneer deze mama vergeet te bestellen hahha) en eigdnlijk ook nooit echt problemen mee gehad

één maand geleden

Ik heb gebruik ook de Kruidvat luiers maar dan de pure en soft en heb echt nergens last van

één maand geleden

Ja vreselijk die nieuwe variant van de Kruidvat! Zitten niet goed, lekken door. Pampers (broekjes) gebruiken wij voor in de nacht maar deze luiers vind ik aan de dure kant. Wellicht proberen we de Albert Heijn luiers maar daar hoor ik niemand over..

één maand geleden

Vandaag voor het eerst de nieuwe kruidvat luiers gebruikt en van praktisch nooit doorlekken, vandaag gewoon 3x doorgelekt. We gaan morgen terug naar de winkel kijken wat ze erover te zeggen hebben 🫣 en maar klein pakje AH en Etos proberen denk ik

één maand geleden

Wij al langer last vd kruidvat luiers.. Al gauw overgestapt naar AH eigen merk "beregoede luiers" echt TOP. In de nacht een maatje groter ivm buikslaper en flinke plasluiers

één maand geleden

Ik wilde eigenlijk kruidvat luiers gaan gebruiken voor onze eerst me baby maar sla na het lezen van dit forum toch maar geen bulk voorraad in.. we gaan het wel merken na proberen

één maand geleden

Reactie op kiwibuddy

Ik wilde eigenlijk kruidvat luiers gaan gebruiken voor onze eerst me baby m ...
Sowieso geen bulk in slaan De aanbiedingen zijn zo vaak en in de gratis pakketten zitten ook pakken Dat is voor in het begin prima, dan kun je even proberen wat jezelf prettig vindt en wat de baby fijn vindt en goed past