16 Reacties
één maand geleden
Hey, het is zeker een leuke doos. Ik had ook al problemen met bestellen, maar via de chatbot heb ik de klantenservice gebeld en hebben ze me goed geholpen door me een link te mailen waarmee ik het kon bestellen, waarna ik deze heb kunnen ophalen in de winkel. Succes!! Groetjes Denise
één maand geleden
Hey! Ik heb die babybox besteld en afgehaald in kruidvat. Zeker interessant! Dingen voor mama, voor baby, pampertjes en doekjes, zalfjes. Zeker doen!
Je kan hem ook zonder bestellen afhalen in het Kruidvat denk ik. Succes en veel plezier ermee!
één maand geleden
Heb je een account en zo'n kruidvat pas? Ik moest het ook een paar keer proberen voor het lukte. Het is inderdaad een leuke doos. Als het echt niet lukt even de klantenservice bellen.
één maand geleden
Heb hem ook besteld lukte ook niet de eerste keer..
Heb hem nog niet op gehaald dus ben benieuwd
één maand geleden
Als je even met Kruidvat belt dan is het zo geregeld:) had hetzelfde probleem.
één maand geleden
Ik heb de box op mijn laptop besteld en toen werkte het wel! Dus inderdaad inloggen op je Kruidvat account en de box via internet bestellen. Via mijn telefoon werkte het steeds niet, wellicht helpt het ook bij anderen !
één maand geleden
Op een telefoon lukt het niet, wel via de laptop. Er zit heeeel veel in o.a.
Speen
Flesje
Babycreme 2x
Zeepvrije wasgel
Peuter ‘bakje’
Luiers
Kraamverband
Billendoekjes
Schoonmaak doekjes
Oogmasker
2x tandpadta (mam en peuter)
Dagcreme
Knijpfruit
Elastiekjes of een klipje
één maand geleden
Bij mij werkte het op mijn telefoon ook niet, totdat ik in een Kruidvat winkel stond en een medewerker om hulp vroeg. Ik deed precies hetzelfde en ineens kwam de box wel in mijn winkelmandje. Bestelling is nu gelukt en ligt al klaar, ben benieuwd!