16 Reacties

één maand geleden

Hey, het is zeker een leuke doos. Ik had ook al problemen met bestellen, maar via de chatbot heb ik de klantenservice gebeld en hebben ze me goed geholpen door me een link te mailen waarmee ik het kon bestellen, waarna ik deze heb kunnen ophalen in de winkel. Succes!! Groetjes Denise

één maand geleden

Hey! Ik heb die babybox besteld en afgehaald in kruidvat. Zeker interessant! Dingen voor mama, voor baby, pampertjes en doekjes, zalfjes. Zeker doen! Je kan hem ook zonder bestellen afhalen in het Kruidvat denk ik. Succes en veel plezier ermee!

één maand geleden

Heb je een account en zo'n kruidvat pas? Ik moest het ook een paar keer proberen voor het lukte. Het is inderdaad een leuke doos. Als het echt niet lukt even de klantenservice bellen.

één maand geleden

Ik kreeg een code opgestuurd via de mail en die deed het dus niet, en ja ik heb een klantenpas, ik ga het nog even afwachten, bedankt alvast

één maand geleden

Heb hem ook besteld lukte ook niet de eerste keer.. Heb hem nog niet op gehaald dus ben benieuwd

één maand geleden

Reactie op Sylvia1993

Hey! Ik heb die babybox besteld en afgehaald in kruidvat. Zeker interessant ...
Zou ik hier wel kunnen proberen, bedankt

één maand geleden

Reactie op petrabdw

Ik kreeg een code opgestuurd via de mail en die deed het dus niet, en ja ik ...
Even contact opnemen via de chat in de app. Dan zetten ze het weer open en kun je hem meestal binnen 15 min bestellen

één maand geleden

Idd, ik moest ook via de klantenservice. Maar wel fijne doos! Er zitten ook veel kortingsbonnen in. Zouden ze het expres moeilijk maken zodat minder mensen 'm bestellen? 🤔

één maand geleden

Ik vond hem ook de moeite waard! Bij mij stond ie eerst ook op 60 euro maar toen bleek volgens mij dat k niet ingelogd was.. na inloggen, lukte het wel volgens mij🤔.. het probleem kwam iig door zoiets

één maand geleden

Als je even met Kruidvat belt dan is het zo geregeld:) had hetzelfde probleem.

één maand geleden

Reactie op Puffskein

Idd, ik moest ook via de klantenservice. Maar wel fijne doos! Er zitten ook ...
Ik heb geen idee

één maand geleden

Als je even met Kruidvat belt dan is het zo geregeld:) had hetzelfde proble ...
Oke ga ik doen

één maand geleden

Ik heb de box op mijn laptop besteld en toen werkte het wel! Dus inderdaad inloggen op je Kruidvat account en de box via internet bestellen. Via mijn telefoon werkte het steeds niet, wellicht helpt het ook bij anderen !

één maand geleden

Ik heb het pakket binnen gekregen, en hij is echt heel leuk , de moeite zeker waard

één maand geleden

Op een telefoon lukt het niet, wel via de laptop. Er zit heeeel veel in o.a. Speen Flesje Babycreme 2x Zeepvrije wasgel Peuter ‘bakje’ Luiers Kraamverband Billendoekjes Schoonmaak doekjes Oogmasker 2x tandpadta (mam en peuter) Dagcreme Knijpfruit Elastiekjes of een klipje

één maand geleden

Bij mij werkte het op mijn telefoon ook niet, totdat ik in een Kruidvat winkel stond en een medewerker om hulp vroeg. Ik deed precies hetzelfde en ineens kwam de box wel in mijn winkelmandje. Bestelling is nu gelukt en ligt al klaar, ben benieuwd!